5 بازی Playstation 4 که باید تجربه کنید

بازی های زیادی برای کنسول بازی Playstation 4 منتشر شدند که هر کدام دارای داستان ، گرافیک و سبک بازی مختص به خود هستند اما با معرفی کنسول های نسل ۹ این بازی ها بازدید زیادی دریافت نکردند. در این مقاله همراه ما باشید تا 5 بازی Playstation 4 که باید تجربه کنید را به شما معرفی کنیم ، در این لیست چند تا از بازی های محبوب کنسول های نسل هشتمی را به شما میگوییم.

5 بازی Playstation 4 که باید تجربه کنید
5 بازی Playstation 4 که باید تجربه کنید

Red dead redemption 2

یکی از بهترین بازی های شرکت راک استار که دارای داستانی بسیار فوق العاده ، گرافیکی جذاب و خیره کننده و همچنین جزئیاتی باور نکردنی که هنوز هم به آنها دقت کافی نشده است. در این بازی شما در نقش کابوی ها هستید و باید همراه گروه خود برای بقا تلاش کنید ، در این بین باید دزدی و قتل را کنار بگذارید و به گروه خود در پیدا کردن موقعیت زندگی بهتر تلاش کنید. البته طبق داستان بازی آنطور که میخواستید پیش نمیرود و داستان جور دیگر تمام میشود و شما شاهد صحنه های بسیار غمگینی از بازی خواهید بود.

بازی پیشنهادی سایت ما برای شما بازی Red dead redemption 2 است زیرا حتی بعد از پایان مراحل داستانی میتوانید در نقشه به گشت و گذار بپردازید و مراحل فرعی بی شماری که در اختیار دارید را تمام کنید.

در کل نقشه بازی ایستراگ های زیادی وجود دارد که میتوانید به دنبال آنها باشید و یا در نقشه به کسانی که کمک لازم دارند کمک کنید و جلو راه زن ها و درد های بازی را هم بگیرید. در پایان بازی پیشنهاد میشود دنبال قبر آرتور مورگان بگردید ، داستان جذابی که پشت این قبر وجود دارد مربوط به کار های شما در طول بازی میشود ، اگر در کنار قبر آرتور گل های زیادی وجود داشت به معنای انجامم کار های خوب توسط شما بوده و اگر وجود نداشت به معنای کار های بد شما در طول بازی است.

Red dead redemption 2
Red dead redemption 2

God of War 4

یکی از بهترین بازی های منتشر شده برای کنسول بازی PS4 بازی God of War 4 است که دارای ادامه داستان خیره کننده نسخه قبلی خود ، گرافیکی جذاب و جزئیات زیادی است ، در این بازی شما در نقش خدای جنگ هستید که بر اساس داستان بازی مجبور به پیدا کردن چندین خدا و کشتن آنها میشوید. در همین حین بچه شما نیز با تیر و کمان خود به شما کمک میکند و در این مسیر شمارا یاری خواهد داد.

God of War 4
God of War 4

Fortnite

یکی از بهترین بازی های سبک بتل رویال با گرافیکی بسیار جذاب ، ایونت ها و سیزن های فوق العاده که میتوانید بازی کنید. بازی فورتنایت محبوبیت بسیاری دارد زیرا در آن میتوانید اسکین شخصیت های مختلف سینما را به تن کنید ، در بازی سبک کارتونی و انیمیشنی بازی کنید ، مرحله های سخت بازی که دارای رکورد هستند را انجام دهید و سبک هایی بجز بتل رویال را در آن بازی کنید ، مانند مسابقه ماشین و…
این بازی رایگان است و دارای حجم زیادی نیست

Fortnite
Fortnite

Spider man

بازی مرد عنکبوتی یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های تاریخ ویدیو گیم به شمار میرود زیرا مرد عنکبوتی یکی از محبوبترین شخصیت های دنیای سینما هم است و کاراکتری بسیار جذاب برای بازی است. در این بازی شما باید مردم نیویورک از دست دشمنان نجات دهید. برخی کارشناسان و گیمر ها این بازی را بهترین بازی دیجیتالی ابرقهرمانی میدانند.

Spider man
Spider man

Crash team Racing Nitro-Fueled

یکی از بازی های دیگر که باید حتما آنرا بازی کنید مخصوصا با دوستان خود بازی کراش تیم ریسینگ است که در آن باید هر کدام شخصیت و ماشینی انتخاب کنید و در نقشه های بازی با یکدیگر و NPC ها جدال داشته باشید و با بمب هایی که دریافت میکنید یکدیگر را بزنید.
در این لیست نام GTA V را نیاوردیم زیرا بازی شناخته شده ای است و بیش از ۸ سال از زمان انتشارش میگذرد اما اگر دوست دارید بازی که میتوانید آنرا به صورت تکی و چند نفره اجرا کنید را که برای تمامی سنین مناسب است امتحان کنید حتما این بازی را دانلود کنید.

Crash team Racing Nitro-Fueled
Crash team Racing Nitro-Fueled

این بود از ۵ بازی جذاب که برای کنسول Playstation 4 منتشر شدند و اثر هایی شاهکار هستند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *