دانلود مود CJ برای بازی Stray

بازی Stray یکی از بهترین بازی های شبیه سازی است و همچنین یکی از متفاوت ترین آنها ، این بازی با انتشار خود رکورد بازی همزمان استیم را شکست و این وسط نیز مود ساز ها مثل همیشه مود CJ را برای Stray ساخته اند ، در ادامه میتوانید آنرا دانلود کنید.

مود CJ برای بازی Stray
مود CJ برای بازی Stray

دانلود مود CJ برای بازی Stray

آنچه در این مقاله می‌خوانید

برای دانلود این مود روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید. یک فایل دریافت میکنید که درون آن آموزش نصب و مود قرار داده شده ، مود بسیار ساده و با چند کلیک نصب میشود و نیاز به برنامه جانبی ندارید. برای نصب مود فرقی نمیکنه بازی اورجینال را خریداری کرده باشید یا نسخه کرکی آن.

مود CJ کاراکتر دوست داشتنی گربه شما را به CJ گربه ای تبدیل میکند و میتوانید در کنار داستان این بازی زیبا گنگ بودن Cj رو هم داشته باشید. این بود هیچ تغییر دیگری در بازی شما ایجاد نمیکند.

مود CJ برای بازی Stray
مود CJ برای بازی Stray

بازی Stray

این بازی یکی از شاهکار های دنیای گیمینگ است ، بازی شبیه ساز گربه که دنیای متفاوتی با آنچه میبینید از دید گربه ها به شما نشان میدهد ، در این بازی شما در نقش یک گربه نارنجی هستید که میتوانید در دنیای بزرگ بازی هر کجا که دلش خواست سفر کند ، کار های گربه ای مانند انداختن وسایل مختلف ، به هم ریختن میز ها ، لیس زدن خود ، میو کردن ، خرخر کردن و… را انجام دهد.

شما میتوانید در بازی یک دوست ربات را هم داشته باشید که در پشت شما مانند یک کوله پشتی قرار میگیرد و در بعضی از نقات کمکتان میکند. آدمی داخل این بازی وجود ندارد و به نظر میرسد ربات های شبیه به آدم جای مارا رفته اند. شما در بازی میتوانید با آنها تعامل داشته باشید و در کنار آنها به بازی بپردازید.

مود CJ برای بازی Stray
مود CJ برای بازی Stray

این بود از دانلود مود شخصیت محبوب بازی GTA SanAndreas یعنی CJ یا کارل جانسون که مود ساز های عزیز به تازگی برای بازی stray ساخته اند و میتوانید رایگان دانلود کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *