بهترین شغل برای گیمر ها

گیمر ها از دسته افرادی هستند که میتونن با تفریح و علاقشون که بازی کردن هست از روش های متعددی پول در بیارن ، اما این روش ها ساده نیستن و تلاش و پشتکار زیادی هم لازم دارن ، در این مقاله بهترین شغل برای گیمر هارو بهتون معرفی میکنیم.

بهترین شغل برای گیمر ها
بهترین شغل برای گیمر ها

استریمر شدن

استریم به معنای پخش زنده هستش و کیمر ها میتونن استریمر بازی بشن ، در این شغل شما با پلن های متعددی رو به رو هستید ، میتونید با پخش زنده از بازی خودتون بیننده جذب کنید و واکنش هایی هم به بازی داشته باشید. درآمد این شغل میتونه به تومان و دلار باشه و در صورت ادامه راه خودتون میتونید روزانه بالای ۱۰ میلیون تومان درآمد داشته باشید.

استریمر ها اغلب دونیت میشن ، یعنی حمایت مالی و از طرفی هم در پلتفرمی مانند تویچ اگر استریم کنن کاربران برای گرفتن لقب ها و استیکر هایی مخصوص میتونن مجدد پول خرج کنن و استریمر ها از این روش هم درآمد داشته باشن ، یکی دیگه از روش های کسب درآمد استریم ها گرفتت اسپانسر هستش که میتونن اون رو تبلیغ کنن و همچنین آخرین موضوع زدن مرچ و لباس های مخصوص استریمر و فروش اون هست.

استریمر
استریمر

یوتیوبر شدن

این شغل بسیار پر درآمد و عالی هستش اما باید نکاتی در اون رعایت بشه که در ادامه توضیح خواهیم داد.
اول یوتیوبر رو توضیح بدیم….

یوتیوبر در واقع کسی هست که تولید محتوای ویدیویی در پلتفرم یوتیوب انجام میده و این محتوا میتونه هر چیزی باشه (ویدیو های مجاز) گیمر ها میتونن در یوتیوب ویدیو های بازی خودشون ، ویدیو آموزشی در مورد بازی ها ، ویدیو های خبری بازی ، ویدیو های ری اکت و یا واکنش به بازی و… رو در یوتیوب آپلود کنن

درآمد یوتیوب بسیار خوب هستش اما باید مدتی در آن فعالیت داشته باشید تا فعالیت هایی براتون ثبت بشه ، قبلا بالا اومدن در یویتوب کار سختی بود اما با آشنا شدن بیشتر ایرانی ها با یوتیوب این کار ساده تر شد.

برای فعال شدن درآمد از یویتوب شما باید ۱۰۰۰ دنبال کننده یا سابسکرایبر داشته و مجموع ویدیو های آپلود شده توسط شما ۴۰۰۰ ساعت بازدید بگیره.

یوتیوبر
یوتیوبر

درآمد یوتیوب از بازدید ویدیو های شما و دیدن تبلیغ توسط بازدید کننده ها محاسبه میشه

در واقع اگر مقدار تبلیغات و بازدید ویدیو شما بیشتر باشه درآمد بیشتری رو میتونید داشته باشید.
برای درامد از یوتیوب بهتره ویدیو های شما Edit شده یا ویرایش شده باشه که این کار خودش میتونه مهارت خاصی رو لازم داشته باشه که البته شما با دیدن چند ویدیو در خود یوتیوب این مهارت رو یاد میگیرید.

پلن های درآمدی یوتیوب چندین پلن هستش ، اولین درآمد شما از یوتیوب از بازدید ویدیو ها هستش ، دومین درآمد شما از یوتیوب برای استریم هست که میتونید در پلتفرم یوتیوب انجام بدید و دونیت بشید ، سومی گرفتن اسپانسر ، چهارم تبلیغات مرچ لباس شما و…

یوتیوبر
یوتیوبر

شرکت در مسابقات

مسابقات بسیاری در جهان و حتی در ایران نیز برگزار میشود که گیمر ها میتوانند در آنها شرکت کنند ، هزینه ورود به مسابقات بسیار مبلغ ناچیز تری از جایزه آن است و اگر گیمر حرفه ای باشید میتوانید وارد ایت مسابقات شده و جایزه های مالی زیادی دریافت کنید. در مسابقات جهانی که برگزار میشود جایزه ها اغلب چندین میلیون دلار هستند.

شرکت در مسابقات
شرکت در مسابقات

انجام بازی های پولی

شما میتوانید با انجام برخی از بازی ها وسب درآمد کنید ، بیشتر این بازی ها در حوزه های nft و متاورس هستند و برای بازی شما باید قبل از آن پول پرداخت کرده باشید. توسیه ما این است که سمت این بازی ها نروید زیرا کمتر از پولی که برای بازی پرداخت کردید همیشه درآمد دارید.

انجام بازی های پولی
انجام بازی های پولی

ساخت بازی

اگر گیمری هستید که به ساخت بازی علاقه دارید میتوانید در قسمت های مختلف ساخت بازی فعالیت داشته باشید ، برای این کار شما باید دانش کد نویسی ، صدا پردازی ، ساخت انیمیشن و… را تقریبا یاد گرفته باشید زیرا توسعه بازی های بزرگ و یا پر مخاطب نیاز به دانش کد نویسی شما داره.

شما میتونید در بخش های مختلفی مانند طراحی رابط کاربری ، بازار یابی ، نویسندگی ، تولید محتوای واقعیت مجازی ، صدا پیشگی ، صدا پردازی ، طراحی هنری مفهومی و… به کار بپردازید

ساخت بازی
ساخت بازی

تست بازی های ویدیویی

تست بازی‌ها یک فرآیند اساسی در توسعه بازی‌های ویدیویی است که به بهبود کیفیت بازی و یافتن باگ‌های ممکن کمک می‌کند. همانند یک ماجراجوی تازه‌کار در دنیای بازی، تستر بازی مأموریتی جذاب بر عهده دارد. او باید به عمق داستان بازی فرا برود و در هر گوشه‌وکنار بازی تفتیش کند تا باگ‌ها، اشکالات، و خطاهای ممکن را شناسایی کند.

از طریق تجربه بازی به عنوان یک بازیکن اصلی، تستر بازی می‌تواند تضمین کند که بازی در حالت بهتری ارائه شود و تجربه بازیکنان بهبود یابد. این وظیفه به خلاقیت، دقت، و تفکر تحلیلی نیاز دارد تا به توسعه‌دهندگان کمک کند تا بازی خود را به پیشرفت ببرند و نهایتاً یک تجربه سرگرم‌کننده و بی‌نقص برای گیمرها فراهم کنند.

بهترین شغل برای گیمر ها

در واقع هیچ وقت نمیشه بهترین شغل رو انتخاب کرد و بهترین شغل هر گیمر علاقه اون به کارش هست و باید هر کسی ببینه علاقه به چه کاری برای انجام دادن داره و همچنین آیا در اون کار موفق میشه؟

این بود از چند روش درآمد گیمر ها ، لطفا نظراتتون رو برامون بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *