سبد خرید
0

مود CJ برای Spider Man

مود CJ برای Spider Man : بازی Spider Man یکی از محبوب ترین بازی های دنیای ویدیو گیم هستش که قبلا در انحصار پلی استیشن برای کنسول های پلی استیشن قرار داشت اما برای کسب سود بیشتر از بازی های مرد عنکبوتی سونی تصمیم بر پورت کردن بازی های کنسول خود برای کامپیوتر گرفت و این اتفاق باعث محبوبیت بیشتر این بازی شد. همون طور که میدونید برای هر بازی کامپیوتر ماد ساز ها میتونن کار هایی انجام بدن و برای این بازی ماد Cj ساخته اند. با ما همراه باشید.

مود CJ برای Spider Man
مود CJ برای Spider Man

بازی Spider Man

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مرد عنکبوتی شخصیتی است که سه گانه فیلم های آن ساخته شد و اخیرا در فیلمی که توسط مارول ساخته شده بود این سه شخصیت مرد عنکبوتی با هم ملاقات کردند ، بازی Spider Man نیز از کاراکتر این فیلم ها ساخته شده که البته قیافه آن با فیلم فرق داره ، این بازی یکی از محبوب ترین بازی های پلی استیشن محسوب میشه.

بازی چند سال پیش آن که تنها برای کنسول بازی پلی استیشن منتشر شده بود و انحصاری آن بود اخیرا برای کامپیوتر پورت شد و کاربران میتوانند آنرا از استیم خریداری کنند و یا نسخه کرک شده آنرا از سایت ها دانلود کنند. در ادامه برای دانلود مود CJ برای بازی Spider Man همراه ما باشید.

مود CJ برای Spider Man
مود CJ برای Spider Man

دانلود مود CJ برای Spider Man

برای دانلود این مود در ادامه روی دکمه نارنجی کلیک کنید ، حجم این فایل 20 مگابایت هست و دارای آموزش ساده برای قرار دادن مود به جای کاراکتر مردعنکبوتی در فایل هستش.

مود CJ برای Spider Man
مود CJ برای Spider Man

خوشحال میشیم که نظراتتون رو در مورد این مود و بازی مردعنکبوتی در پایین صفحه برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *