دانلود آیکون های 2 بعدی و 3 بعدی

آیکون ها نقش بزرگی در ساخت عکس های ما و همچنین در نرم افزار ها ، سایت ها ، دکمه ها و… ما دارند ، در این مقاله چند منبع برای دانلود آیکون های با کیفیت رایگان به شما معرفی میکنیم ، با گیم پوینت همراه باشید.

دانلود آیکون های 2 بعدی و 3 بعدی
دانلود آیکون های 2 بعدی و 3 بعدی

دانلود آیکون از سایت free3dicon.com

شما در این سایت میتوانید آیکون های بسیار زیبای 3 بعدی را دانلود کنید ، دایره رسانه های این سایت بسیار زیاد است و میتوانید آیکون های زیادی برای موضوع خود پیدا کنید ، از فضا تا آیکون های ارز های دیجیتال مانند بیت کوین و همچنین NFT ها

free3dicon.com
free3dicon.com

سایت freeicons.io

در این سایت میتوانید آیکون های 2 بعدی را دانلود و استفاده کنید ، دسته آیکون های بی شماری در این وبسایت وجود دارد که بسیار با کیفیت و زیبا طراحی شده اند ، این مجموعه از آیکون ها را میتوانید در چند لحظه دانلود و برای نرم افزار ها و یا دکمه های سایت خودتون استفاده کنید.

freeicons.io
freeicons.io

سایت flaticon.com

همونطور که از عکس زیر پیداست ، آیکون های این سایت بسیار ساده طراحی شده اند اما دارای رنگ های بسیار جذاب و پویایی هستند و این ویژگی آنها را به آیکون های جذابی تبدیل کرده ، شما در این سایت میتوانید آیکون های بیشتری نسبت به سایت های دیگر پیدا کنید ، برای مثال آیکون تنه درخت که به شکل کارتونی کشیده شده و یا آیکون جام طلا که بسیار زیباست.

 flaticon.com
flaticon.com

سایت iconfinder.com

یکی از بهترین سایت ها برای دانلود آیکون همراه با امکان شخصی سازی آن ، در این وبسایت میتوانید آیکون های مورد علاقه ای که در کتاب خانه 7 میلیون آیکونی این وبسایت انتخاب کردید را برای خود شخصی سازی کرده و رنگ قسمت های مختلف آنرا عوض کنید. دقت داشته باشید که برای استفاده از این وبسایت باید قند شکن خود را روشن کنید.

iconfinder.com
iconfinder.com

سایت icons8.com

در این وبسایت نیز میتوانید آیکون های زیادی را دانلود کنید ، اما این وبسایت دارای بخش های مختلفی است و در آن میتوانید انواع آیکون ساده و آیکون های ساخته شده با نرم افزار Illustrations را دانلود کنید ، Illustrations نرم افزاری ساخته شرکت ادوبی برای طراحی است و در آن میتوانید اجزای آیکون موردنظر خود را به راحتی جدا کرده ، رنگ آمیزی کرده و حتی بخش های آنرا اضافه و یا کم کنید.

icons8.com
icons8.com

این بود از وبسایت هایی که میتوانید در آنها آیکون های 2 بعدی و 3 بعدی زیبا و قابل شخصی سازی را دانلود کرده و در پروژه های خود استفاده کنید. نظرات خود را در پایین صفحه برای ما بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *