نحوه استفاده از میکس‌تپ آفلاین YouTube Music

نحوه استفاده از میکس‌تپ آفلاین YouTube Music

اگرچه اینطور نیست بهترین انتخاب از خدمات موسیقی، من از YouTube Music برای گوش دادن روزمره استفاده می کنم. به‌عنوان فردی که حجم بی‌معنی ویدیو را در کنار موسیقی خود تماشا می‌کند، از YouTube Premium به من این امکان را می‌دهد که از هر دو بدون تبلیغات با 12 دلار در ماه لذت ببرم.

نحوه استفاده از میکس‌تپ آفلاین YouTube Music

نحوه استفاده از میکس‌تپ آفلاین YouTube Music

با این حال، این فقط در مورد معامله بسته نرم افزاری نیست. تجربه کاربری در YouTube Music خوب است و ویژگی‌های مناسبی دارد. سفر اخیر به ساحل با همسرم، جایی که سطح جوانی ما بالا بود اما دسترسی به اینترنت کم بود، یکی از ویژگی های مورد علاقه من را به یاد آورد: میکس آفلاین.

نحوه استفاده از میکس‌تپ آفلاین YouTube Music

مطمئناً دانلود موسیقی در تلفن شما آسان است. اما هر چند وقت یک بار فراموش می کنید که قبل از شروع یک هواپیمای طولانی یا ماجراجویی خارج از شبکه، یک لیست پخش جدید دانلود کنید؟ من به ندرت به یاد می آورم تا زمانی که در ساحل باشیم، چند آبجو عمیق بنوشیم، و در حال و هوای پروازهای با BPM بالا باشیم. با فعال کردن میکس آفلاین، YouTube Music به طور خودکار یک لیست پخش را در تلفن من بارگیری می کند که ترکیبی از موارد دلخواه قدیمی و وسواس های فعلی است.

برای شروع، باید اشتراک فعال YouTube Music Premium (ماهانه 10 دلار، عمدتاً موسیقی) یا YouTube Premium (ماهانه 12 دلار، موسیقی و ویدیو) داشته باشید. کنجکاو هستید که برای اولین بار YouTube Music را امتحان کنید؟ مقاله من پر از نکاتی در مورد شروع کار را بررسی کنید. ردیف پشتیبانی شده از تبلیغات، که برای پخش آهنگ‌ها بدون اشتراک عالی است، گزینه دانلود موسیقی را شامل نمی‌شود.

درک این نکته مهم است که YouTube و YouTube Music برنامه های جداگانه ای برای تلفن هوشمند شما هستند. وقتی از یک حساب Google استفاده می کنید، این دو برنامه با هم تعامل دارند. به عنوان مثال، اگر یک ویدیوی بیانسه را در یوتیوب تماشا کنید و دکمه شست را فشار دهید، آهنگ با همه لایک های شما به یک لیست پخش سنگین در YouTube Music اضافه می شود.

با وجود این موضوع، در اینجا نحوه راه‌اندازی میکس‌تپ آفلاین خود در YouTube Music برای چشمه‌ای ابدی از آهنگ‌های شخصی‌سازی‌شده و دانلود شده، آمده است. (خب، تا زمانی که به پرداخت هزینه های اشتراک ادامه می دهید، ابدی است.) برنامه YouTube Music را باز کنید، به آدرس خود بروید کتابخانه و سپس ضربه بزنید دانلودها.

نحوه استفاده از میکس‌تپ آفلاین YouTube Music

نحوه استفاده از میکس‌تپ آفلاین YouTube Music

احتمالاً یک نوار لغزنده آبی در نزدیکی بالای صفحه نمایش خواهید دید. از این ابزار برای انتخاب تعداد آهنگ‌هایی که می‌خواهید YouTube Music در دستگاهتان نگه‌دارید، از 1 تا 100 آهنگ انتخاب کنید. برنامه مدت زمان و فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز فهرست پخش آفلاین را تخمین می‌زند. اگر نوار لغزنده آبی برای شما ظاهر نشد، روی آن ضربه بزنید نماد چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست و ضامن دانلود میکس آفلاین به سمت راست.

صفحه منو که با انتخاب نماد چرخ دنده ظاهر می شود، فضای ذخیره سازی موجود و آخرین باری که ترکیب آفلاین به روز شده است را نشان می دهد. سعی در حفظ داده های سلولی دارید؟ بررسی کنید که دانلود فقط از طریق Wi-Fi گزینه روشن است ویژگی ترکیبی آفلاین فقط در صورتی کار می کند که گوشی هوشمند شما فضای خالی را برای دانلودهای جدید حفظ کند.

انتخاب کنید دانلودها را پاک کنید اگر زمانی به فضای ذخیره سازی در دسترس بیشتری در تلفن خود نیاز دارید و می خواهید به سرعت همه آهنگ ها را حذف کنید. برای راه‌حل طولانی‌مدت‌تر، خلاصه‌ای از بهترین خدمات برای ذخیره‌سازی ابری مشارکت‌کننده Simon Hill را بخوانید.

با توجه به تجربه من در استفاده از میکس‌تپ آفلاین، یک لیست پخش کوتاه‌تر از حدود 20 آهنگ دارای جدیدترین صدای زنگ‌هایی است که من در چرخش مداوم نگه می‌دارم. هنگامی که لیست پخش را گسترش می دهید و آن را به حداکثر 100 آهنگ نزدیک می کنید، آهنگ های نادیده گرفته شده دوباره ظاهر می شوند. من از فقدان عنصر اکتشافی در میکس نوار آفلاین قدردانی می‌کنم – آهنگ‌های هنرمندانی که هرگز به آنها گوش نداده‌ام در دانلودهای من پنهان نمی‌شوند.

چه فایده ای دارد که این همه موسیقی در دسترس شما باشد، بدون اینکه ابزاری برای لذت بردن از آن در چیزی کمی بلندتر (و کمتر درهم) از بلندگوهای داخلی گوشی هوشمندتان داشته باشید؟ راهنمای WIRED برای بهترین بلندگوهای بلوتوث یک منبع ضروری است. برای کسانی که هنوز در حصار بین سرویس‌های پخش موسیقی هستند، مقاله نویسنده و منتقد Matt Jancer در مورد انتخاب‌های برتر به شما کمک می‌کند سرویسی را بر اساس عادت‌های گوش دادن خود انتخاب کنید.

نحوه استفاده از میکس‌تپ آفلاین YouTube Music

نحوه استفاده از میکس‌تپ آفلاین YouTube Music

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *