11 تا از بهترین معاملات روز اندروید آمازون

بهترین معاملات روز اندروید : وقتی که می آید از نظر فناوری، می‌توان احساس کرد که اپل یک امپراتوری است و گجت‌های متنوع اندروید همان شورش ناقص هستند. نمی دانم تا کی می توانم این استعاره جنگ ستارگان را حفظ کنم، اما من انجام دادن بدانید که این نیرو با شورش امروز قوی است. آمازون رویداد فروش “روزهای اندروید” را برگزار می کند که در ساعت 11:59 بعد از ظهر به وقت محلی در 30 آگوست به پایان می رسد، و برخی از تلفن های مورد علاقه ما در حال حاضر به فروش می رسند (همراه با برخی موارد دیگر، مانند هدفون). این شامل دستگاه های گوگل پیکسل، سامسونگ، موتورولا و وان پلاس می شود. اگر به دنبال یک گوشی جدید هستید، امروز روز خوبی برای خرید آن است.

معاملات پیکسل گوگل

می‌توانید در راهنمای بهترین گوشی‌های پیکسل گوگل و بهترین هدفون‌های بی‌سیم درباره این دستگاه‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Google-Pixel

Pixel 6A تلفن اندرویدی مورد علاقه ما است (8/10، WIRED توصیه می‌کند)، و این پایین‌ترین قیمتی است که دیده‌ایم (فقط ماه گذشته عرضه شد). تراشه Google Tensor یک ویژگی برجسته است، اما ویژگی‌های نرم‌افزار مورد علاقه ما تایپ صوتی بسیار دقیق با دستیار است، بنابراین می‌توانید پیام‌های خود را به جای تایپ کردن، بیان کنید. برای من نگه دار، برای جلوگیری از نگه داشتن طولانی و خسته کننده. و در حال پخش، بدون نیاز به پرسیدن بدانید چه آهنگی در حال پخش است. هیچ شارژ بی سیم یا آجر شارژی در پیکسل 6A وجود ندارد، اما این گوشی در برابر آب مقاوم است، دارای سیستم دوربین عالی و صفحه نمایش OLED روشن است.

Pixel 7 دقیقاً نزدیک است، اما هنوز هم قیمت عالی (پایین‌ترین قیمتی است که تا به حال دیده‌ایم) برای Pixel 6 سال گذشته (9/10، WIRED توصیه می‌کند). سنسورهای دوربین بزرگتر آن به این معنی است که می تواند برخی از بهترین عکس ها را در حال حاضر از هر گوشی هوشمندی بگیرد. به‌روزرسانی‌های پیکسل 6A شامل صفحه‌نمایش 90 هرتزی برای انیمیشن‌های نرم، صفحه نمایش OLED بزرگ‌تر، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و مواد ساخت بهتر است. دو ارتقاء سیستم عامل دیگر و چهار سال دیگر به روز رسانی امنیتی دریافت خواهد کرد. اگر یک گوشی حتی بزرگتر و یک دوربین زوم اپتیکال عالی 4X می خواهید، Google Pixel 6 Pro با قیمت 649 دلار (250 دلار تخفیف) در Target به فروش می رسد.

گوشی‌های Pixel Buds A-Series (8/10، WIRED توصیه می‌کند) هدفون‌های بی‌سیم مورد علاقه ما برای اکثر مردم هستند. آنها دارای مقاومت عالی در برابر تعریق و تناسب راحت هستند، به علاوه با تلفن های اندروید جفت می شوند و آیفون ها خیلی سریع تنها نقطه ضعف جفت شدن با آیفون این است که یکپارچه سازی Google Assistant را دریافت نخواهید کرد. صدا بهتر از AirPods پایه اپل به نظر می رسد، بنابراین ممکن است ارزش آن را داشته باشد.

تخفیف های گوشی سامسونگ

راهنمای بهترین تلفن‌های اندرویدی ما را برای توصیه‌های بیشتر بخوانید.

Gear-Samsung
Gear-Samsung

سری گلکسی S22 (9/10، WIRED توصیه می‌کند) برخی از بهترین گوشی‌های اندرویدی هستند که می‌توانید بخرید. آنها تقریباً همه چیزهایی را که در یک تلفن هوشمند می خواهید، بسته بندی می کنند، از پردازنده های قدرتمند گرفته تا باتری های قوی که کمی بیشتر از یک روز کامل دوام می آورند. اکثر مردم از Galaxy S22 استاندارد و اندازه قابل کنترل آن راضی خواهند بود. این کمترین قیمتی است که تا به حال ردیابی کرده ایم. اگر یک گوشی بزرگتر می خواهید، S22+ با قیمت 750 دلار (250 دلار تخفیف) به فروش می رسد.

S22 Ultra بهترین گوشی اندرویدی است و نه فقط به این دلیل که قلم داخلی دارد. صفحه نمایش 6.8 اینچی آن عظیم است، اما ویژگی مورد علاقه ما دوربین زوم اپتیکال 10 برابری آن است که به شما امکان می‌دهد بسیار دور زوم کنید و همچنان عکس‌هایی واضح از سوژه خود بگیرید. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تفاوت های سری S22 بخوانید.

این یک گوشی هوشمند عالی در MSRP است، و این تخفیف معامله را حتی شیرین‌تر می‌کند (اگرچه این گوشی اغلب به این قیمت کاهش می‌یابد). گلکسی A53 (8/10، WIRED توصیه می‌کند) دارای صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش 120 هرتز، دوربین‌های مناسب و عمر باتری در طول روز است. این گوشی با این قیمت طولانی‌تر از هر گوشی اندرویدی دیگری به‌روزرسانی می‌شود: سامسونگ قول چهار ارتقای سیستم‌عامل و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی را داده است. فقط بدانید که جک هدفون و شارژ بی سیم وجود ندارد، اما یک اسلات کارت MicroSD دارید.

بهترین معاملات روز اندروید : تخفیف های تلفن OnePlus

OnePlus
OnePlus

OnePlus 10 Pro (7/10، WIRED توصیه می‌کند) گوشی خوبی است، اما هزینه آن برای چیزی که به دست می‌آورید کمی زیاد است. به همین دلیل است که OnePlus رسماً MSRP را از 900 دلار به 800 دلار در این ماه کاهش داد و این معامله حتی بیشتر از این کاهش می یابد. شما برخی از سریع‌ترین شارژ را در اطراف دریافت می‌کنید، بنابراین اگر اغلب خود را در یک پریز در حال شارژ کردن گوشی خود می‌بینید، این دستگاهی است که می‌خواهید. عملکرد روان، صفحه نمایش 120 هرتزی و دوربین های توانمند دارد. فقط بدانید که اگر از AT&T استفاده می کنید، فقط 4G LTE دریافت خواهید کرد، زیرا این دستگاه از 5G شبکه پشتیبانی نمی کند.

Nord N20 5G (7/10، WIRED توصیه می‌کند) گزینه بسیار مقرون به صرفه‌تری نسبت به بسیاری از دستگاه‌های موجود در این لیست است، اما این به معنای سازش‌های زیادی نیست. همچنان صفحه نمایش AMOLED، باتری یک روزه و عملکرد عالی دارید. حتی از NFC پشتیبانی می کند تا بتوانید پرداخت های بدون تماس را انجام دهید. سه سال به روز رسانی امنیتی دریافت خواهد کرد اما تنها یک ارتقاء سیستم عامل دریافت خواهد کرد. هیچ پشتیبانی 5G در AT&T وجود ندارد، و 5G در Verizon نیز کار نمی کند، بنابراین برای هر کسی که در T-Mobile است واقعاً بهترین است.

OnePlus 9 (8/10، WIRED توصیه می کند) پرچمدار سال گذشته OnePlus است و گوشی بسیار خوبی است. دو ارتقاء سیستم عامل دیگر و سه سال دیگر به روز رسانی امنیتی دریافت خواهد کرد، بنابراین مدتی دوام خواهد آورد، اما نکته مهم در اینجا این است که شما با قیمتی عالی عملکردی در سطح پرچمدار دریافت می کنید. با سخت ترین بازی ها مشکلی نخواهد داشت. حتی از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند و صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED دارد. دوربین ها سالم هستند

معاملات تلفن موتورولا

راهنمای بهترین تلفن‌های ارزان ما توصیه‌های بیشتری برای موتورولا دارد.

Gear-Moto-G-
Gear-Moto-G-

Moto G Stylus 2022 بسیار عالی است خوب گوشی، اما با این قیمت، قیمت بسیار بهتری دارد. عمر باتری دو روزه، صفحه نمایش LCD 90 هرتزی و سه سال به روز رسانی امنیتی دریافت می کنید. عملکرد در واقع نسبت به نسل قبلی خود کاهش یافته است که غیرعادی است، اما همچنان به اندازه کافی خوب اجرا می شود. هنوز NFC وجود ندارد که به شما امکان دهد با تلفن خود پرداخت کنید، و قلم داخلی آن را چندان مفید ندیدم. با این حال، با 200 دلار، این کار را انجام می دهد.

Moto G 5G یکی دیگر از گوشی‌های موتورولا است که نسبت به آنچه در MSRP آن به دست می‌آورید بسیار گران بود، اما با این قیمت یک معامله بهتر است. پشتیبانی از 5G، یک روز و نیم عمر باتری و عملکرد مناسب وجود دارد. این سه سال به روز رسانی امنیتی دریافت می کند، اما تنها یک ارتقاء سیستم عامل دریافت می کند. NFC هنوز در دسترس نیست، بنابراین نمی‌توانید پرداخت‌های بدون تماس انجام دهید و دوربین‌ها ضعیف هستند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *