8 تا از بهترین ساعت های هوشمند (2022): Apple Watch، Wear OS 3، ساعت های هیبریدی

8 تا از بهترین ساعت های هوشمند : تعداد ساعت های هوشمند موجود در بازار سرسام آور است. ما مدل‌هایی را از Tag Heuer، Citizen، Montblanc، Diesel، و بسیاری از برندهای مد دیگر آزمایش کرده‌ایم، اما بیشتر آن‌ها نسبت به چیزی که دریافت می‌کنید بسیار گران هستند. (ناگفته نماند که ساعت‌های Wear OS هستند که به‌روزرسانی به آخرین نسخه را دریافت نمی‌کنند). در اینجا چند گزینه دیگر وجود دارد که ما دوست داریم.

8 تا از بهترین ساعت های هوشمند

Casio PRT-B50 با قیمت 215 دلار: اگر صدای کاسیو PRW61 بالا را دوست دارید اما از قیمت آن متنفرید، این مدل را در نظر بگیرید. بسیاری از مزایای مشابه، مانند قطب نما، ارتفاع سنج، و فشارسنج را دریافت می کنید، اما با هزینه بسیار کمتر. این از پلاستیک زیست توده ساخته نشده است، و شارژ خورشیدی ندارد، اگرچه باتری آن دو سال دوام می آورد. آی تی میکند مراحل را دنبال کنید و می توانید به طور خودکار زمان را در هر کجای دنیا که هستید تنظیم کنید. می‌توانید نشانگرهای مجازی را در طول مسیر خود قرار دهید که از طریق نقشه در برنامه همراه (جفت شده از طریق بلوتوث) قابل مشاهده هستند، و بازگشت به آنها با استفاده از ساعت آسان است. این در اندازه 50.8 میلی متر است.

8 تا از بهترین ساعت های هوشمند
8 تا از بهترین ساعت های هوشمند

Skagen Falster Gen 6 با قیمت 199 دلار: صرف نظر از ظاهر، این ساعت هوشمند Wear OS شبیه به ساعت هوشمند Gen 6 Fossil است (که من چندان آن را دوست نداشتم). این پردازنده همان پردازنده Snapdragon Wear 4100+ را اجرا می کند و در حالی که در حال حاضر از Wear OS 2 استفاده می کند، امسال به روز رسانی Wear OS 3 را دریافت می کند. عملکرد نرم است—من می‌توانم از «دستیار Google» بخواهم چراغ‌های آپارتمانم را خاموش کند، صفحه‌کلید را بکشد تا پاسخ‌ها را به دوستانم ارسال کند و به راحتی رنگ صفحه ساعت را مطابق با لباس من تغییر دهد. ردیابی ضربان قلب و خواب، به علاوه SpO وجود دارد2 اندازه گیری ها همه نتایج با اپل واچ سری 7 من مطابقت داشت، اگرچه Skagen معمولاً برای دریافت این اعداد بیشتر طول می کشید. با ردیابی خواب فقط یک روز دوام می آورد، اما نسبتاً سریع شارژ می شود.

8 تا از بهترین ساعت های هوشمند
8 تا از بهترین ساعت های هوشمند

فسیل هیبریدی HR Gen 6 با قیمت 249 دلار: این ساعت از نظر عملکردی مشابه Skagen Hybrid HR Gen 6 در بالا است، اما من آنقدرها دوست نداشتم آن را بپوشم. من مدل Stella را امتحان کردم که کمی بیش از حد زرق و برق است، اما آن را انتخاب کردم زیرا مدل ماشین کمی به نظر می رسید.

Mobvoi TicWatch E3 با قیمت 200 دلار: E3 دارای همان پردازنده سریع TicWatch Pro 3 Ultra در بالا است و به Wear OS 3 ارتقا می یابد. ماندگاری آن چندان طولانی نیست، معمولاً پس از ردیابی خواب (با صفحه نمایش همیشه روشن) نیاز به شارژ مجدد دارد. خاموش است)، و اندازه قاب 44 میلی متری هنوز نسبتاً بزرگ است. نتایج ردیابی تناسب اندام آن مشابه ساعت های دیگری بود که من در کنار آن آزمایش کردم، مانند Galaxy Watch4. اما مشکل من از کیفیت ساخت آن است: پلاستیکی است، ارزان به نظر می رسد، و خیلی زیبا نیست.


منبع

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *