اخلاق دشوار معلم بودن در TikTok

اخلاق دشوار معلم بودن در TikTok : او می‌گوید: «الان نمی‌خواهم هیچ دانش‌آموزی در ویدیوهایم حضور داشته باشد، مطلقاً نه. شاگردان خانم پی التماس می کنند که در ویدیوهای او حضور داشته باشند، اما او به دلایل ایمنی از فیلمبرداری از چهره آنها امتناع می کند.

با این حال خانم پی گاهی اوقات صدای دانش آموزان را ضبط می کند. او ماهی یک بار با کلاس‌هایش یک فعالیت «رز و خار» انجام می‌دهد، که در آن هر کدام از آنها چیزهای خوب و بدی را در مورد زندگی‌شان به‌طور ناشناس روی یک تکه کاغذ به اشتراک می‌گذارند. او گاهی اوقات خودش TikToks در حال خواندن این یادداشت ها برای کلاس است. اگر صدای دانش‌آموزی در پس‌زمینه قابل شنیدن باشد، خانم P از آنها می‌پرسد که آیا مایلند که از ویدیو حذف شود یا خیر. او همچنین قبل از ضبط از یک کلاس اجازه می خواهد.

اخلاق دشوار معلم بودن در TikTok
اخلاق دشوار معلم بودن در TikTok

در حالی که نمی‌توان دانش‌آموزان را در ویدیوهای «رز و خار» شناسایی کرد، وقتی برای اولین بار به یکی از آنها برخورد کردم احساس عجیبی کردم. آیا جهان باید بداند که یک دانش آموز به خود آسیب می زند و دیگری به پورن معتاد است. آیا این اطلاعات نباید در محدوده کلاس نگهداری شود؟ خانم پی این انتقاد را درک می کند اما می گوید کلاس درس او فضای امنی است: “شما یک قطعه کوچک می بینید، اما چیزهای دلخراش و صحبت هایی که ما داریم، من آن را پست نمی کنم.”

اخلاق دشوار معلم بودن در TikTok

خانم P می گوید اغلب خود دانش آموزان هستند که از او می خواهند فعالیت را ضبط کند. او می‌گوید: «آن‌ها آنقدر غرور دارند که گل‌های رز و خارشان روی TikToks است. گل رز و خار نیز یک فعالیت اجباری نیست—خانم P کلاس هایی دارد که هرگز یک بار در آن شرکت نکرده اند و تک تک اعضای کلاس مجبور نیستند چیزی را یادداشت کنند. ویدیوهای او مملو از نظرات حمایتی است، مانند “تو قطعاً معلمی هستی که تفاوت ایجاد می کند” (14000 لایک) و “من به تو در مدرسه خود نیاز دارم” (2000 لایک).

اخلاق دشوار معلم بودن در TikTok
اخلاق دشوار معلم بودن در TikTok

برخی از معلمان در مدرسه خانم P وجود دارند که حساب TikTok او را تأیید نمی کنند، اما مدیر او و سرپرست منطقه او از او حمایت می کنند. مانند Miss A، Miss P معتقد است که مدارس باید شروع به گفتگوهای صریح تر با معلمان در مورد رسانه های اجتماعی کنند و قوانین محکمی در مورد استفاده از TikTok ایجاد کنند.

«باید خطوطی وجود داشته باشد. شما نمی توانید همه چیز را پست کنید، “خانم P می گوید. برای مثال، او آرزو می‌کند که کسی به او نحوه فیلتر کردن نظرات را نشان می‌داد و به او هشدار می‌داد که جزئیات شناسایی را در پس‌زمینه ویدیوها بررسی کند. او با این استدلال که TikTok معلمان را انسانی می کند، می افزاید: «اما من فکر می کنم پتانسیل خوب بودن را دارد. او می‌گوید: «بعضی از دانش‌آموزان فکر می‌کنند وقتی روزم تمام می‌شود، زیر میزم می‌روم و یک پتو پهن می‌کنم و در کلاسم می‌خوابم. آنها زندگی و شخصیت دارند.»

اخلاق دشوار معلم بودن در TikTok
اخلاق دشوار معلم بودن در TikTok

در حالی که معلم TikTok را مرور می کردم، کودکی را دیدم که با کت خال خالی همراه با یک قافیه در کلاس کف می زد و گروه دیگری از دانش آموزان جوان رقصی طراحی شده با آهنگ دیزنی انجام می دادند. من معلمی را دیده‌ام که دلایلی را که در آن هفته مهدکودک‌هایشان دچار فروپاشی شده‌اند را فهرست کرده است، و شعرهایی را که دانش‌آموزان کلاس هشتم سروده‌اند خوانده‌ام. در مورد مزایا و معایب همه این ویدیوها جای بحث وجود دارد، اگرچه هنوز هیچ کس نمی داند دانش آموزانی که در آنها حضور دارند با افزایش سن چه احساسی خواهند داشت.

در ماه آوریل، TikTok از اینستاگرام پیشی گرفت و به عنوان پر دانلودترین اپلیکیشن سال پیشی گرفت. این پنجمین اپلیکیشنی است که تاکنون به 3.5 میلیارد دانلود رسیده است. از آنجایی که محبوبیت این سرویس همچنان در حال رشد است، این بر عهده مؤسسات فردی است که راهنمایی روشنی برای مربیان خود ایجاد کنند. در همین حال، یک سال تحصیلی جدید آغاز شده است – و با آن دور جدیدی از TikToks در راه است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *