ساعت جدید Ultra اپل معرفی شد

ساعت جدید Ultra اپل معرفی شد : بسیاری از ویژگی های دیگر جذابیت مستقیم برای کاربر اختصاصی گارمین است. به عنوان مثال، یک سیستم GPS دقیق دو فرکانس داخلی جدید طراحی شده است تا به شما کمک کند موقعیت ماهواره ای خود را مشخص کنید، حتی در محیط هایی مانند شهرهای پر از آسمان خراش ها یا جنگل های پر از درختان بلند که معمولا سیگنال های ماهواره را مسدود می کنند – چیزی که از لحاظ تاریخی برای آن مشکل بوده است. به عنوان مثال، رویدادهایی مانند دویدن ماراتن در یک شهر بزرگ.

ساعت جدید Ultra اپل معرفی شد
ساعت جدید Ultra اپل معرفی شد

سیستم GPS ساعت جدید Ultra اپل معرفی شد

این سیستم GPS با مجموعه ای از ویژگی های ناوبری همراه است. برنامه قطب نما با یک نمای ترکیبی جدید طراحی شده است که هم صفحه آنالوگ و هم نمای دیجیتال را نشان می دهد و چرخاندن تاج دیجیتال به شما امکان می دهد طول، طول و ارتفاع خود را ببینید. ویژگی‌هایی مانند Backtrack به‌طور مستقیم از ویژگی پودر سوخاری گارمین است که به شما امکان می‌دهد تا زمانی که ناگزیر از مسیر پیاده‌روی برای ادرار کردن و گم شدن در منطقه‌ی خلوت، گام‌های خود را دوباره دنبال کنید.

اپل واچ اولترا
ساعت جدید Ultra اپل معرفی شد

ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارد که همگی متعلق به اپل هستند، مانند الگوریتم شکل‌دهی پرتو که به میکروفون اجازه می‌دهد صدای شما را ضبط کند و صدای پس‌زمینه را با الگوریتم‌های ویژه کاهش باد برای زمانی که مجبور به تماس کاری از بالای تله اسکی هستید، کاهش دهد.

ساعت جدید Ultra اپل معرفی شد
ساعت جدید Ultra اپل معرفی شد

این اپل است، من همچنین باید به لوازم جانبی اشاره کنم. Ultra با یکی از سه باند جدید عرضه می شود: یک نوار حلقه نرم، نازک و انعطاف پذیر Trail. یک نوار آلپاین با نخ با استحکام بالا و یک بست تیتانیومی G-hook. و یک نوار اقیانوس ساخته شده از یک فلوئوروالاستومر انعطاف پذیر، دوباره با یک سگک تیتانیومی. و البته، Ultra دارای گواهینامه استاندارد MIL-STD-810H برای تجهیزات نظامی است، با آزمایش در برابر عواملی مانند دمای پایین و بالا، شن و غبار، شوک و موارد دیگر.

Ultra همچنین برای تبدیل شدن به یک کامپیوتر غواصی مچ‌بند طراحی شده است. استانداردهای غواصی تفریحی برای ضد آب بودن را دارد و دارای عمق سنج جدید است. هنگامی که برنامه Oceanic+ (طراحی شده با مشارکت Huish Outdoors) در پاییز امسال عرضه می‌شود، به غواصان اجازه می‌دهد تا جدول زمانی رفع فشرده‌سازی، برنامه‌ریزی غواصی، دفترچه ثبت گزارش و سایر ویژگی‌هایی را که غواصان جدی نیاز دارند ببینند. تلاش اپل در ورزش های آبی ممکن است نامتجانس به نظر برسد، مگر اینکه قبلاً می دانستید که گارمین دو تا از محبوب ترین پوشیدنی های غواصی و قایقرانی، Descent و Quatix را می سازد.
منبع

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *