عکس سه بعدی

عکس سه بعدی یکی از محبوب ترین عکس ها است زیرا دارای پتانسیل بالایی است و در بیشتر عناوین تاثیر زیادی روی کیفیت و جذابیت کار میگذارد. در مورد عکس هایی که با دوربین گرفته میشن حرف نمیزنیم بلکه در مورد عکس های سه بعدی که به شکل گرافیکی ساخته شدن و جذابیت خیلی بالایی برای کسب و کار ها دارن حرف میزنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

Untitled 1

دسته عکس سه بعدی

عکس های سه بعدی دارای دسته های مختلفی هستن ، در واقع به هرچیزی فکر کنید یک مدل گرافیکی از آن ساخته شده و ممکنه طرح های مختلفی از آن وجود داشته باشه. شما میتوانید این طرح ها را برای بهبود کسب و کار خود داشته باشید و از آنها استفاده کنید ، میتوانید در ادامه آنها را مشاهده کنید.

آدمک

یکی از پر استفاده ترین طرح های عکس سه بعدی آدمک ها هستن که برای طراحی هایی که دوست دارید از مدل انسان استفاده کنید میتونن بسیار تاثیر گذار باشن و به طرحتون توجه بیشتری بدن ، شما میتونید انواع طرح آدمک های مرد و زن رو داشته باشید که هر کدام از آنها دارای لباس های متنوع و حالات متنوعی از خودشان هستند.

در پکیجی که برای شما آماده شده آدمک های مختلف بسیاری هستند. آدمک با لباس کت و شلوار مرد و زن ، آدمک با لباس عادی و یا خانگی ، آدمک هایی با لباس عربی ، نینجا ، تی شرت ، پیراهن و… همچنین دارای ریش و عینک با بدون ریش و عینک در رنگ های پوست مختلف.

2

کسب و کار

یکی دیگه از طرح های موجود در بکیج ما که بسیار محبوب بوده و میتوانید آنرا برای طراحی های خود استفاده کنید طرح کسب و کار است. در این طرح ها میتوانید آدمک هایی با لباس رسمی را استفاده کنید و یا از مدل های مغازه ، پول ، کار تیمی ، تیم کسب و کار ، نشان سود در بازار مالی و سرمایه و… را داشته باشید.

3

عکس سه بعدی غذا

غذا یکی از نیاز های هر روزه انسان ها است و رستوران ها برای جلب مشتری و تبلیغات خود بسیار از عکس آنها استفاده میکنند اما همانطور که میدانید استفاده از عکس واقعی غذا برای بیشتر افراد هیچ میل بیشتری برای خوردن اضافه نمیکند اما اگر از کسایی که انیمیشن میبینند بپرسید بهتون میگن که غذا های داخل انیمیشن بسیار اشتها آور هستند و چه بهتر که از آنها برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید.

شما میتوانید در این پکیج عکس سه بعدی بیشتر از 100 نوع غذا ، شیرینی ، فست فود و خوراکی رو پیدا کرده و از آنها برای طرح های تبلیغاتی خود استفاده کنید ، این طرح ها دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و بسیار تاثیر گذار در زیبایی تبلیغات شما هستند.

4

دست ها

دست ها یکی از بهترین عکس های سه بعدی برای اشاره به یک مورد خاص هستند که توجه بسیار زیادی رو به خود جلب میکنند و شما میتوانید آنرا به تکی یا همراه با عکس های دیگر در طرح های خود استفاده کنید. انواع دست در پکیج برای شما آماده شده و اشکال مختلفی ساخته شده همچنین میتوانید از عکس هایی که در آنها گوشی و کامپیوتر هستند استفاده کنید.

5

امنیت

برای افرادی که در زمینه سایت و نرم افزار فعالیت دارند و دوست دارن که عکس سه بعدی مربوط به کار خود داشته باشند میتوانند از این مجموعه استفاده کنند. در این مجموعه شما میتوانید از عکس های سه بعدی امنیت استفاده کنید.

باقی دسته ها

در پکیجی که برای شما آماده شده میتوانید بیش از 7000 عکس سه بعدی بسیار با کیفیت در دسته های مختلفی داشته باشید که میتوانیم به چند مورد از آنها اشاره کنیم مانند ارز دیجیتال و کریپتوکارنسی ، اشکال هندسی ، انواع ورزش مانند فوتبال ، تیر اندازی ، بکس و… ، تکنولوژی ، بازی ، شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و واتس اپ ، نرم افزار و…

فرمت عکس ها

تمامی عکس ها با فرمت PNG بوده و بسیار با کیفیت هستند. کیفیت تمامی آنها تضمین شده و میتوانید آنرا با قیمتی بسیار پایین خریداری نمایید.

نحوه دریافت عکس های سه بعدی

برای دریافت بیش از 7000 عکس سه بعدی با کیفیت در تمامی دسته های محبوب برای استفاده در طرح های خود و بهبود کسب و کار شما میتوانید وارد سایت پک سه بعدی با آدرس Packs3d.com شده و یا روی دکمه پایین کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *