آموزش خرید مستر کارت مجازی

احتمالا خیلی از اوقات پیش آمده که نیاز به اشتراک یا سرویس خارجی داشته باشید که باید آنرا خریداری کنید و مبلغی کم یا زیاد را پرداخت نمایید. در این مرحله میبینید که نحوه خرید شما با مستر کارت و ویزا کارت خواهد بود و کاربران ایرانی اجازه ثبت حساب مستر کارت و ویزا کارت را به دلیل وجود تحریم های خارجی نخواهند داشت.

در این موقعیت از خرید سرویس موردنظر خودداری میکنید و یا وظیفه خرید آنرا به عهده سایت هایی قرار میدهید که خرید های بین المللی را انجام میدهند و کارمزد بالایی دارند.

اما نگران نباشید ، در چند سال اخیر ، سایت های ایرانی زیادی در تلاش برای ارائه مسترکارت مجازی به کاربران خود بوده اند. با استفاده از این مستر کارت ، شما میتوانید در هر جای دنیا و هر سرویسی که از این نوع کارت ها پشتیبانی می کند ، خرید خود را انجام دهید. در ادامه آموزش خرید مستر کارت مجازی را به شما یاد داده و نحوه خرید و پرداخت های بین المللی را به شما یاد خواهیم داد. با ما همراه باشید.

آموزش خرید مستر کارت مجازی
آموزش دریافت مستر کارت مجازی

نحوه دریافت مستر کارت

مستر کارت نوعی کارت بین المللی است که در اکثر کشور های جهان از آن پشتیبانی میشود ، البته به جز ایران که به دلیل وجود تحریم ها این کارت در سیستم بانکی و پرداخت های کشور جایگاهی ندارد.

شما میتوانید مستر کارت مجازی داشته باشید. کاربرد این مستر کارت این است که به سادگی ثبت نام آن انجام شده و نیاز به مدارکی مانند پاسپورت و… ندارد. شما میتوانید شخصا بیشتر از یک مستر کارت داشته باشید و با طرح ها و نام های مختلف هم این کارت را دریافت کنید.

توجه داشته باشید این کارت به صورت مجازی است ، به این معنی که شما کارت را به صورت فیزیکی دریافت نخواهید کرد بلکه تنها اطلاعات روی آن که برای پرداخت مهم است برای شما ارسال میشود. برای دریافت مستر کارت مجازی مراحل زیر را دنبال کنید.

وبسایت کیف پول من

یکی از سایت های ارائه دهنده مستر کارت مجازی وبسایت کیف پول من است. این وبسایت در واقع یک صرافی با امکانات سیستم اوپراتور ها و خدمات و امکان ارائه مستر کارت مجازی است.

کیف پول من ، اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام کشور است که با سبک و استانداردهای جدید، سرویس‌های نگهداری رمز ارزهای الکترونیک را برای افراد حقیقی و حقوقی آماده کرده است.

وبسایت کیف پول من
وبسایت کیف پول من

آموزش خرید مستر کارت مجازی

ابتدا وارد وسایت کیف پول من بشید ، میتوانید روی متن کلیک کنید.

در صفحه اصلی سایت روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. برای ثبت نام تنها نیاز به نام و نام خانوادگی و یک شماره تماس دارید.

ثبت نام
ثبت نام

پس از ثبت نام وارد صفحه زیر می شوید ، برای دریافت مستر کارت نیاز به احراز هویت شما و ثبت کارت بانکی است که حساب مسترکارتتون رو با اون شارژ میکنید.

احراز هویت در سایت

برای احراز هویت در منو سمت راست صفحه در بخش دسترسی سریع روی دکمه احراز هویت کلیک کنید.

احراز هویت در سایت
احراز هویت در سایت

مرحله اول باید اطلاعات هویتی و فردی خود را تکمیل کنید. اطلاعات فردی شامل نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، کد ملی ، شماره شناسنامه (روی شناسنامه قرار گرفته) ، تاریخ تولد و جنسیت شماست. در صورتی که جزء اتباع خارجی هستید روی دکمه بالای فرم اسم کلیک کنید.

اطلاعات هویتی و فردی
اطلاعات هویتی و فردی

مرحله دوم اطلاعات تماس است. در این صفحه شماره تماسی که با استفاده از آن ثبت نام خود را انجام دادید قابل مشاهده است. اطلاعات بعدی که باید وارد کنید شامل تلفن ثابت و آدرس محل سکونت است. میتوانید ایمیل خود را در بخش پست الکترونیکی وارد کنید تا از اخبار وبسایت مطلع بشید ، همچنین روش آشنایی با وبسایت کیف پول من را باید وارد کنید.

اطلاعات تماس
اطلاعات تماس

مرحله آخر ثبت نام و احراز هویت شما آپلود مدارک هویتی است. ، در این مرحله باید یک عکس سلفی در حالی که در یک دست شما یکی از مدرک های شناسایی و در دست دیگر یک برگ که روی آن کلمه کیف پول من و تاریخ آن روز نوشته شده است را آپلود کنید.

در صورتی که مراحل را به درستی انجام داده و اطلاعات را غلط وارد نکنید تایید احراز هویت شما کمتر از یک ساعت در ساعات کاری انجام میشود.

آپلود مدارک هویتی
آپلود مدارک هویتی

ثبت کارت بانکی در وبسایت کیف پول من

آخرین کاری که قبل از دریافت مستر کارت خود باید انجام بدید ثبت یک کارت بانکی است که به نام شما باشد و با استفاده از آن پرداخت های سایت و شارژ موجودی کارت را انجام میدهید.

برای ثبت کارت بانکی در منو سمت راست و در بخش دسترسی سریع روی کارت های بانکی کلیک کنید. در این صفحه باید شماره کارت و شماره شبای کارت خود را وارد کرده و منتظر تایید بمانید. معمولا در 10 دقیقه در ساعات کاری تایید کارت بانکی شما انجام میشود.

ثبت کارت بانکی
ثبت کارت بانکی

دریافت مستر کارت اختصاصی

بعد از تایید احراز هویت شما و کارت بانکی میتوانید مسترکارت خود را دریافت کنید. در وبسایت کیف پول من برای ساخت مستر کارت مجازی خود باید چند مرحله کار را انجام دهید. برای ساخت مستر کارت خود باید ابتدا موجودی لیر خود را افزایش دهید ، زیرا دریافت و خرید مستر کارت و همچنین شارژ آن با استفاده از ارز لیر ترکیه انجام میشود که در سایت قابل خرید است.

موجودی اولیه کارت ساخته شده توسط شما 10 لیر می باشد و پس از ساخت میتوانید این موجودی را افزایش دهید. کارمزد ساخت مستر کارت مجازی 120 لیر می باشد. پس برای دریافت مستر کارت مجازی باید ابتدا موجودی لیر خود را در سایت به حداقل 130 لیر افزایش دهید.

توجه داشته باشید که برای افزایش موجودی لیر هم باید ابتدا موجودی خود را درسایت افزایش دهید.

برای افزایش موجودی لیر در سمت راست صفحه در بخش منو اصلی روی خرید و فروش لیر ترکیه کلیک کنید. در این صفحه میتوانید مقدار لیر و یا تومان را انتخاب کنید. ما اینجا 150 لیر را انتخاب میکنیم.

دریافت مستر کارت اختصاصی
دریافت مستر کارت اختصاصی

همانطور که میبینید این مبلغ حدود 300 هزار تومان شد که باید ابتدا موجودی تومان را دریافت افزایش دهیم ، پس روی دکمه افزایش موجودی در همان صفحه کلیک میکنیم. در صفحه باز شده و در بخش واریز تومانی مقدار 300 هزار تومان وارد کرده و کارت بانکی که قبلا ثبت شده را انتخاب میکنیم و روی دکمه پرداخت آنلاین کلیک میکنیم.

پس از افزایش موجودی تومانی در سایت در سمت راست صفحه در بخش منو اصلی روی خرید و فروش لیر ترکیه کلیک کرده و مقدار لیری که میخواهید افزایش داده شود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای دریافت مستر کارت این مقدار باید بیش از 130 لیر باشد. کارمزد افزایش موجودی شما 4 لیر میباشد.

افزایش موجودی
افزایش موجودی

پس از افزایش موجودی لیر در سایت ، در سمت چپ صفحه و در بخش منو اصلی روی دکمه مستر کارت اختصاصی کلیک میکنیم. در صفحه باز شده روی درخواست کارت جدید کلیک میکنیم.

صفحه جدیدی باز میشود. در این قسمت چندین بخش وجود دارد. در بخش اول امکان انتخاب ظاهر مستر کارت مجازی خود را دارید. این عکس روی کارت هیچ تاثیری در پرداخت های شما و یا سایت نداشته و تنها عکس نشان داده شده پس از ساخت کارت شما به این طرح تغییر پیدا میکند.

بخش دوم نام و نام خانوادگی است که باید آنرا به صورت انگلیسی وارد کنید. در ادامه شماره موبایل خود بدون صفر وارد میکنید و در ادامه مقدار نهایی هزینه کارت و موجودی لیر شما نمایش داده میشود. برای خرید و دریافت کارت روی دکمه صدور کارت در پایین صفحه کلیک کنید.

دریافت کارت
دریافت کارت

بعد از کلیک روی دکمه صدور کارت حدودا 2 دقیقه بعد کارت شما ساخته شده و میتوانید پرداخت های بین المللی داشته باشید. در صفحه مستر کارت اختصاصی میتوانید عکس کارت ساخته شده و اطلاعات کارت شامل شماره کارت ، تاریخ و CVV2 آنرا ببینید.

سعی کنید اطلاعات کارت خود را حفظ کرده و آنرا نشر ندهید تا مورد کلاه برداری قرار نگیرید. در صفحه مستر کارت اختصاصی 4 دکمه وجود دارد شامل

  1. کارت به کارت برای دوستان خود که مستر کارت دارند.
  2. افزایش اعتبار کارت با استفاده از موجودی لیر.
  3. مدیریت کارت که امکان دیدن موجودی ، تغییر ظاهر کارت و فریز کردن یا قفل کردن کارت برای امنیت بیشتر را برای شما فراهم میکند.
  4. دانلود عکس کارت برای ذخیره و یا چاپ کارت
تنظیمات مستر کارت
تنظیمات مستر کارت

آموزش پرداخت با استفاده از مستر کارت ساخته شده

پس از دریافت کارت خود تنها کافی است پرداخت های خود را انجام دهید. برای پرداخت با استفاده از این کارت ابتدا موجودی آنرا برای پرداخت بررسی کرده و در صورتی که موجودی آن در حد کافی نبود آنرا افزایش دهید.

برای خرید با استفاده از کارت باید وارد سرویس های خارجی که از مسترکارت پشتیبانی میکنند شوید. ما برای آموزش وبسایت یوتیوب را انتخاب کردیم. در صفحه باز شده باید اطلاعات کارت را وارد کنید. شماره کارت ، تاریخ و CVV2 کارت. نام روی کارت و البته آدرس!

در ادامه آموزش استفاده و وارد کردن آدرس محل سکونت را مطالعه کنید.

پرداخت با استفاده از مستر کارت
پرداخت با استفاده از مستر کارت

افزودن آدرس در هنگام پرداخت

برخی مواقع که میخوایید پرداخت را با استفاده از مستر کارت انجام دهید. وبسایت میزبان از شما آدرس محل سکونت رو میخواد که نمیتونید در این مورد آدرس محل سکونت در ایران را وارد کنید.

وبسایت کیف پول من برای این مورد در صفحه مستر کارت اختصاصی و در بالای صفحه دکمه ای با نام لیست آدرس های قرار داده که با کلیک روی آن میتوانید آدرس های فیک و تقلبی از محل زندگی را ببینید و در سایت های مختلف این آدرس ها را وارد کنید.

استفاده از این آدرس ها هیچ تاثیر و یا مشکلی برای شما و یا پرداخت شما ایجاد نمیکند.

آدرس محل سکونت
آدرس محل سکونت

اتمام پرداخت با استفاده از مستر کارت

پس از وارد کردن اطلاعات کامل کارت و زدن دکمه پرداخت ، پیام موفقیت پرداخت را مشاهده میکنید و سرویس خود را دریافت میکنید. کارت ساخته شده توسط شما مانند کارت های بانکی در ایران دارای تاریخ انقضا است و پس از چند سال باید کارت دیگری بسازید.

اتمام پرداخت
اتمام پرداخت

موارد استفاده از مستر کارت

مستر کارت یک سیستم پرداخت بین المللی است که توسط شرکت مستر کارت برای انجام تراکنش های مالی و انتقال وجه در سراسر جهان استفاده میشود. موارد استفاده از مستر کارت بسیار گسترده و متنوع هستند. اولین کاربرد مستر کارت در انجام خریدهای آنلاین و دسترسی به خدمات بانکی از طریق اینترنت است.

با استفاده از مستر کارت، کاربران می توانند به راحتی و بدون نیاز به حضور در نقاط فیزیکی، خریدهای خود را انجام داده و از خدمات بانکی بین المللی بهره مند شوند. در ادامه برخی از استفاده های مستر کارت را به شما میگوییم که میتوانید انجام دهید.

پرداخت بین المللی
پرداخت بین المللی

خرید یوتیوب پریمیوم با مستر کارت

یوتیوب یکی از محبوب ترین سرویس های اشتراک گذاری ویدیو است و دارای ویژگی های مختلف. اگر کاربرانی باشید که روزانه وارد یوتیوب شده و در آن ویدیو میبینید. میتوانید یوتیوب پریمیوم را با استفاده از مستر کارت خریده و امکاناتی مانند دیدن ویدیو بدون تبلیغات ، قابلیت مینیمایز کردن ویدیو هزمان با کار در نرم افزار های دیگر ، امکان شنیدن صدای ویدیو بدون دیدن تصویر آن ، امکان دیدن ویدیو ها با کیفیت های پریمیوم ، امکان دانلود ویدیو های یوتیوب به صورت قانونی و از خود یوتیوب و چندین قابلیت دیگر.

خرید یوتیوب پریمیوم
خرید یوتیوب پریمیوم

خرید تلگرام پریمیوم با مستر کارت

تلگرام یک برنامه پیام رسان بسیار محبوب است که توسط پیشگامان روسیه توسعه داده شده است. این برنامه قابلیت ارسال پیام های متنی، عکس، ویدئو و فایل را داراست و از طریق اتصال اینترنت قابل استفاده است. یکی از ویژگی های برجسته تلگرام، امنیت بالای آن است.

امکان خرید تلگرام پریمیوم با استفاده از مسترکارت وجود دارد و قابلیت هایی مانند قرار دادن استوری ، امکان نوشتن وویس ها به صورت خودکار ، سرعت دانلود بیشتر ، ایموجی های دارای انیمیشن ، امکان آپلود فایل تا حجم 4 گیگ ، بدون تبلیغات شدن ، امکان قرار دادن 5 اکانت روی یک تلگرام ، امکان تغییر آیکون تلگرام ، امکان پین کردن افراد ، کانال و یا گروه ها تا 10 مورد و…

خرید تلگرام پریمیوم
خرید تلگرام پریمیوم

خرید اسپاتیفای پریمیوم با مستر کارت

اسپاتیفای یک سرویس بخش و اسرتیم موسیقی است که دارای امکانت بسیاری است اما شما میتاونید با استفاده از مستر کارت اکانت پریمیوم آنرا خریداری کرده و امکاناتی مانند گوش دادن بی شمار به تمام آهنگ ها ، حذف تبلیغات ، کیفیت بالاتر آهنگ ها ، بدون قطعی و نویز ، آفلاین گوش دادن و دانلود آهنگ ها و… را دریافت کنید.

خرید اسپاتیفای پریمیوم
خرید اسپاتیفای پریمیوم

خرید پول در بازی ها با استفاده از مستر کارت

بیشتر ما روزانه و یا هر چند وقت یک بار به انجام بازی های مختلف میپردازیم و بازی های محبوبی را بازی میکنیم ، بازی هایی مانند کالاف دیوتی موبایل ، پابجی موبایل ، کلش آف کلنز ، بازی های کامپیوتر و پلی استیشن مانند فورت نایت ، GTA و… که همگی دارای پرداخت درون برنامه ای بوده و شما میتوانید با استفاده از مستر کارت خود خرید پول را در این بازی های انجام دهید.

خرید درون برنامه ای
خرید درون برنامه ای

خرید بازی با استفاده از مستر کارت

سرویس های متنوعی برای خرید بازی وجود دارد که اکثرا در کامپیوتر و کنسول های خانگی از آن ها استفاده میشود. سرویس هایی مانند استیم و اپیک گیمز در کامپیوتر و پرداخت های ایکس باکس و پلی استیشن در کنسول ها. شما میتوانید با استفاده از مستر کارت خرید بازی های مختلف را انجام داده و آنها را به صورت قانونی تهیه کنید.

خرید بازی
خرید بازی

خرید اشتراک گیم پس و پلی استیشن پلاس با مستر کارت

شما میتوانید اشتراک های سرویس بازی های ویدیویی مانند گیم پس و پلی استیشن پلاس را با استفاده از مستر کارت بدون هزینه های اضافه کارمزد انجام هید.

خرید اشتراک گیم پس و پلی استیشن پلاس
خرید اشتراک گیم پس و پلی استیشن پلاس

و بسیاری از موارد دیگر که میتوانید با استفاده از مستر کارت انجام داده و سرویس های خارجی را خریداری کنید.

امکانات مستر کارت در خارج کشور

شما میتوانید علاوه بر پرداخت های آنلاین پرداخت های دیگری را در خارج از کشور با استفاده از مستر کارت انجام دهید. اولین امکان مستر کارت، قابلیت پرداخت در هر نقطه از جهان است. به عبارتی دیگر، حتی اگر شما در کشور خود حضور نداشته باشید، با استفاده از مستر کارت می‌توانید در هرجای جهان که قابل پذیرش مستر کارت باشد، خرید انجام دهید. همچنین ، مستر کارت امکان برداشت وجه از دستگاه‌های خودپرداز نیز را در سراسر جهان فراهم می‌کند. این امکان به شما اجازه می‌دهد که برای حاجت‌های روزمره خود، بدون نیاز به حضور در شهر یا کشور مقصد، به راحتی پول نقد برداشت کنید.

امکانات مستر کارت در خارج کشور
امکانات مستر کارت در خارج کشور

سوالات متداول در باره مستر کارت

برخی از سوالات متداول در مورد مستر کارت اختصاصی و ثبت شده به نام شما ، در صورتی که سوالی در این مورد دارید و جواب آن در پایین نوشته نشده میتوانید در بخش کامنت ها از ما بپرسید تا در ادامه همین مقاله قرار بگیرد.

سوالات متداول در باره مستر کارت
سوالات متداول در باره مستر کارت

آیا امکان دریافت فیزیکی کارت وجود دارد؟

وبسایت کیف پول من فعلا چنین قابلیتی ندارد و تنها کارت ها را به صورت مجازی تولید کرده و عکس آنرا به شما میدهد ، اما شما میتوانید عکس دریافت شده را دانلود کرده و چاپ کنید و به صورت فیزیکی نیز آنرا داشته باشید.

امنیت مستر کارت من چطور است؟

زمانی که اطلاعات مستر کارت خود را برای پرداخت وارد میکنید یک پیام تایید مانند رمز پویا در سیستم بانکی ایران دریافت خواهید کرد که برای پرداخت به آن نیاز دارید. تنها راه لو رفتن اطلاعات کارت شما خودتان بوده و مسئولیت آن به عهده کاربر میباشد.

آیا مستر کارت یک بار مصرف است؟

خیر مستر کارت دریافتی از وبسایت کیف پول من مانند کارت های بانکی ایران دارای تاریخ انتقضای چند ساله است.

آیا استفاده از مستر کارت به صرفه است؟

بله صد در صد ، سایت های زیادی برای پرداخت های بین المللی وجود دارند که برای شما پرداخت را انجام میدهند اما کارمزد این سایت ها به شدت بالا بوده و اصلا صرفه اقتصادی ندارند. علاوه بر این پرداخت این سایت ها دارای تاخییر بوده و آنی پرداخت را انجام نمیدهند. استفاده از مستر کارت اختصاصی خودتان بهترین انتخاب برای پرداخت های بین المللی است.

در آخر باید بدانید که مسئولیت خرید مستر کارت و پرداخت های مالی کاملا بر عهده کاربران میباشد و تحقیق در این موارد لازم است. کیف پول من تنها سایتی است که معرفی شده و دارای فعالیت در ایران است و ما آنرا کاملا تایید یا رد نمیکنیم. در کل استفاده از مستر کارت بسیار به صرفه بوده و در وقت و هزینه های شما صرفه جویی میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *