چیت اسکین پابجی موبایل

پابجی، به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین در سراسر جهان، استقبال فراوانی را از هواداران بازی های ویدئویی کرده است. این بازی با گرافیک بالا و گیم پلی پویا، کاربران را به چالش می کشد و از آن ها می خواهد تا با استفاده از راهکارهای استراتژیکی خلاقانه، بر سایر بازیکنان غلبه کنند.

یکی از ویژگی های برجسته این بازی، قابلیت های کاستومایز کردن شخصیت های بازی که با استفاده از گزینه اسکین، امکان پذیر است. چیت اسکین پابجی موبایل ، نه تنها به بازیکنان امکان می دهند تا شخصیت خود را بصورت بصری بیان کنند، بلکه می توانند اثرات مثبتی روی آمار و امتیازات بازیکنان داشته باشند. در این مقاله، به بررسی جامع این ویژگی جذاب در پابجی موبایل خواهیم پرداخت.

چیت اسکین پابجی موبایل
چیت اسکین پابجی موبایل
هک یوسی پابجی
هک یوسی پابجی موبایل که قادر است با آموزش داده شده 9999 یوسی به اکانت شما اضافه کند. یک فایل آموزشی برای شما فرستاده میشود که میتوانید با استفاده از آن یوسی ها را دریافت کنید. دقت داشته باشید که قیمت یوسی در فروشگاه ها : هر 30 یوسی حدودا 18 تومن است و شما در این آموزش 9999 یوسی دریافت میکنید. با استفاده از UC پابجی میتوانید اسکین های بازی را خریداری کنید ، اسکین کاراکتر شما ، اسکین اصلحه ، اسکین ماشین ، کوله پشتی و... استفاده از هک UC پابجی هیچ خطری برای اکانت شما نخواهد داشت و لازم نیست نگران باشید. آموزش کامل داخل فایل محصول قرار گرفته. مدت فعال سازی : 30 ثانیه

چیت فعال است

آخرین آپدیت چیت : به تازگی
۲۷۵,۰۰۰ تومان
۱۶۹,۰۰۰ تومان
مبلغ پرداختی فاکتور

دانلود چیت اسکین پابجی موبایل

برای دریافت چیت اسکین پابجی موبایل باید روی دکمه پایین کلیک کنید. این چیت دارای امکانات بسیار بالا است و شما علاوه بر لباس کاراکتر ها و شخصیت های داخل بازی، امکان تعویض اسکین ماشین ها ، اسلحه ها ، هواپیما ، کوله پشتی ، کلاه و… رو نیز دارید.

در ادامه میتوانید این چیت را دریافت کنید و همچنین بیشتر از قابلیت ها و ویژگی های آن مطلع بشید.

امکانات چیت اسکین پابجی موبایل
امکانات چیت اسکین پابجی موبایل

امکانات چیت اسکین پابجی موبایل

چیت اسکین پابجی موبایل دارای امکانات مختلفی است و این چیت همراه با چیت یوسی (UC) ادغام شده است. شما میتوانید آنرا به راحتی دریافت کرده و در تمامی موارد بازی استفاده کنید.

خرید اسکین در بازی پابجی موبایل

امکان خرید اسکین تمامی موارد بازی شامل لباس خود کاراکتر ، ماشین های بازی (ماشین پرنده ، ماشین دو در ، ماشین 4 در و… ، دوچرخه در بازی) ، امکان خرید اسکین کلاه ایمنی ، امکان خرید اسکین کلاه عادی ، اسکین های عینک ، اسلحه (در تمامی اسلحه های بازی) ، اسکین ماسک در بازی ، اسکین لباس ها در پیراهن و شلوار ، اسکین کفش و همچنین اسکین لباس های کامل.

خرید حرکات کاراکتر در بازی پابجی موبایل

امکان خرید رقص ها و حرکاتی که کاراکتر هنگام برنده شدن در بازی انجام میدهد برای شما فراهم است. با خرید این حرکات میتوانید در لابی بازی ، در طول بازی و یا پس از برنده شدن آنها را انجام دهید.

خرید اسپری در بازی پابجی موبایل

شما میتوانید علاوه بر اسپری که به دست ها و پاهای کاراکتر شما در مسیر پرواز به آن متصل میشود و رنگ های مختلفی از آن پخش میشود، اسپری های دارای طرح که میتوانید روی دیوار های بازی بزنید را خریداری کنید.

خرید حیوان در بازی پابجی موبایل

اگر توجه کرده باشید بعضی از بازیکن ها دارای حیوان کنار خود هستند که همیشه آنها را دنبال میکند. شما میتوانید حیواناتی مانند سگ و گربه را در بازی خریداری کرده و یک دوست همراه خود در کل بازی داشته باشید.

خرید از فروشگاه داخل بازی پابجی موبایل

امکان خرید تمامی موارد از فروشگاه بازی که با پول درون برنامه ای UC فراهم است برای شما باز میشود و میتوانید آنرا به راحتی باز کنید ، بدون اینکه مستقیم آنها را خریداری کنید.

خرید رایگان در بازی پابجی موبایل
خرید رایگان در بازی پابجی موبایل

ویژگی های مهم چیت اسکین پابجی موبایل

در مورد بن شدن شما در بازی همیشه ترس وجود دارد اما خیالتون راحت باشه چون در این چیت آنتی بن بروز قرار گرفته و شما با اجرای چیت در بازی مانند شخصی رفتار میکنید که در حال خرید آیتم های بازی است و این ویژگی اکانت شما را بدون بن میکند.

چند بار مصرف

شما میتوانید این چیت را در بازی بدون محدودیت مصرف کنید و هر بار برای خرید اسکین ها و آیتم های داخل بازی آنرا اجرا کرده و آیتم مورد نظر خود را خریداری کنید.

ویژگی های مهم چیت اسکین پابجی موبایل
ویژگی های مهم چیت اسکین پابجی موبایل

سخن پایانی

خرید داخل بازی و دریافت آیتم های داخل بازی پابجی موبایل به طور قطع عامل قابل توجهی برای تجربه هیجان انگیز و رقابتی بازی است. این آیتم ها می توانند مزایا و برتری های منحصر به فردی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورند. با دریافت اسکین های بازی شما میتوانید حس یک جنگجو را در بازی داشته و در بین بازیکن ها خود نمایی کنید.

‫14 نظر

  • Amir ali گفت:

    سلام ببخشید این چیت به شما یوسی میده بعد شما باید از توی جعبه ها اسکین ها رو در بیاورید
    ؟؟؟
    و اسکین های که میگیرید برای دیگران هم قابل مشاهده هست ؟؟؟
    لطفاً جواب بدین

  • کیارش گفت:

    عالیه من یوسی گرفتم

  • Amir ali گفت:

    سلام ببخشید این چیت به شما یوسی میده بعد شما باید از توی جعبه ها اسکین ها رو در بیاورید
    ؟؟؟
    و اسکین های که میگیرید برای دیگران هم قابل مشاهده هست ؟؟؟
    لطفاً جواب بدین

  • nima گفت:

    من گرفتم و اوکی بود ممنون

  • tohid گفت:

    من گرفتم پسشو که حدود 2000 یوسی بود گرفتم?

  • سروش گفت:

    سلام استفاده کردم عالیه

  • پویا گفت:

    عالیع من زدم و برام باز شد ، حدود 15 آیتم دریافت کردم تا الان

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *