کاربرد های ویزا کارت در ایران

ویزا کارت یک کارت اعتباری بین‌المللی است که بیشتر در سراسر جهان پذیرفته می‌شود. این کارت به دارندگانش اجازه می‌دهد تا خریدهای مختلفی را انجام دهند و از خدمات بانکی در سراسر جهان استفاده کنند.

ویزا کارت از طریق بانک‌ها و موسسات مالی صادر می‌شود و دارای دو بخش اصلی است: بخش اعتباری که به دارنده اجازه می‌دهد تا به حد معینی از پول بدون نیاز به پرداخت فوری دسترسی داشته باشد، و بخش دفترچه چک که امکان پرداخت وجه بر اساس موجودی حساب فراهم می‌کند.

ویزا کارت چیست؟

در دنیای امروز همه ما برای خرید و پرداخت های خود ، چه فیزیکی باشد و چه آنلاین از کارت های اعتباری استفاده میکنیم. ویزا کارت نیز مانند کارت های بانکی ما یک کارت اعتباری است که میتوان با استاده از آن خرید کرد. تفاوت ویزا کارت با کارت های بانکی ما، بین المللی بودن آن و امکان خرید و پرداخت در بیشتر کشور ها و بستر های آنلاین است.

با استفاده از ویزا کارت شما امکان این را دارید که از کشور های مختلفی مانند ایالات متحده، کانادا، کشورهای اروپایی مانند انگلستان، فرانسه، آلمان و اسپانیا، همچنین کشورهای آسیایی مثل ژاپن، چین و هند، پرداخت انجام دهید.

کاربرد های ویزا کارت در ایران
کاربرد های ویزا کارت در ایران

کاربرد های ویزا کارت در ایران

همانطور که میدانید ، کشور ایران از طرف اکثر کشور های دیگر تحریم شده و ما امکان استفاده و ساخت ویزا کارت به صورت مستقیم را نداریم و راه هایی برای استفاده از این کارت ها قرار گرفته که در ادامه آموزش آنرا به شما خواهیم گفت.

همانطور که قبلا گفتیم ما در ایران هستیم و بخاطر تحریم ها ، سیستم های بانکی ما از ویزا کارت پشتیبانی نمیکنند و امکان خرید اجناس و خرید های اینترنتی را نداریم اما از سایت های خارجی و نرم افزار های خارجی بسیار زیاد استفاده میکنیم و میتوانیم در صورت نیاز پرداخت های خود را بدون واسطه با استفاده از ویزا کارت انجام دهیم.

خرید بازی از استیم ، اپیک گیمز و…

شما میتوانید با استفاده از ویزا کارت از استور های خارجی ، محبوب و معتبر دنیا مانند استیم و اپیک گیمز در کامپیوتر و استور های مایکروسافت ، سونی و نینتندو برای کنسول های خانگی بازی های مورد علاقه خود را بخرید. در این خرید شما مستیم و بدون واسطه و همچنین در لحظه خرید خود را انجام خواهید داد. برای مثال میتوانید بازی FIFA را مستقیم از استیم به صورت قانونی تهیه کرده و از بازی لذت ببرید.

با خرید مستقیم بازی ها توسط شما دو نفر سود میکنن ، نفر اول شما هستید که بازی مورد علاقه خودتون رو بدون واسطه و مستقیم و قانونی خریداری میکنید و از قابلیت های بازی مانند بخش آنلاین اون بهره مند میشید و دوم سازده بازی هستش که با این کار شما حمایت شده و میتونه بازی های بیشتری رو بسازه.

خرید اکانت های پریمیوم

نرم افزار های زیادی در گوشی های ما وجود دارن که روزانه از اون ها استفاده میکنیم؛ حدود 80 درصد نرم افزار هایی که روزانه از اون ها استفاده میکنیم مانند شبکه های اجتماعی ، بازی ها و ابزار ها خارجی هستن و هرکدوم راه های درآمد مختلفی دارن ، بعضی از این نرم افزار ها نسخه پریمیوم دارن که قابلیت های بیشتری رو به شما میدن و با خرید اون ها میتونید لذت دیگه ای رو از استفاده ازشون ببرید.

برای مثال استفاده از نسخه پریمیوم نرم افزار تلگرام به شما قابلیت های بسیار زیادی مثل افزایش حجم آپلود ، ایموجی های متحرک ، امکان ترجمه متن ها ، امکان تبدیل وویس به متن و… رو میده و از اون طرف اگر از یوتیوب برای دیدن ویدیو به صورت روزانه استفاده میکنید میتونید قابلیت هایی مانند حذف تبلیغات ، دانلود ویدیو ها ، دسترسی به یوتیوب موزیک ، امکان باز کردن نرم افزار یوتیوب همراه با نرم افزار های دیگه و… رو با خرید نسخه پریمیوم داشته باشید.

خرید اینترنتی
خرید اینترنتی

خرید درون برنامه ای نرم افزار ها و بازی ها

بعضی مواقع در بازی ها ویژگی ها و آیتم هایی رو میبینید که خیلی دوست دارید اون هارو داشته باشد اما بازی شما خارجی بوده و پرداخت با ریال ایران برای اون فراهم نیست ، در این صورت شما میتونید با استفاده از ویزا کارت آیتم های بازی رو به صورت قانونی خریداری کرده و از اون ها به راحتی استفاده کنید و از بازی خود لذت ببرید.

نرم افزار های ادوبی فتوشاپ ، پریمیر ، افتر افکت و…

یکی از ویژگی هایی که به تازگی به نرم افزار فتوشاپ اضافه شده ، استفاده از هوش مصنوعی برای تغییر عکس های شما هستش و این قابلیت با وجود رایگان بودن برای نرم افزار های کرکی کار نمیکنه و قلق های خودشو داره. شما میتونید به صورت مستقیم و بدون واسطه نرم افزار های محبوبی که ادوبی داره و برای استفاده شما نیاز هستش رو بخرید و از قابلیت های اون به راحتی استفاده کنید.

پرداخت فاکتور سایت های خارجی

برای برخی از افرادی که سرویس از سایت های خارجی خریداری میکنن مانند سرور های مجازی ، سرور های هاست و… میتونن به صورت مستقیم و با استفاده از ویزا کارت خرید خودشون رو به راحتی انجام بدن.

خرید اکانت تریدینگ ویو

دوستان تریدری که میخوان پیشرفت کنن و از قابلیت های نرم افزار تریدینگ ویو به صورت کامل استفاده کنن ، مانند فعال کردن همزمان چندین اندیکاتور و یا استفاده از تایم لاین 1 دقیقه میتونن اکانت تریدینگ ویو پریمیوم رو به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنن و از این امکانات لذت کامل رو ببرن و ترید های بهتری انجام بدن.

اکانت های هوش مصنوعی

هر کجای اینترنت رو ببینید یک خبر از هوش مصنوعی رو میتونید مشاهده کنید و چه بهتر که شماهم بتونید از قابلیت های این هوش های مصنوعی استفاده کنید. هوش مصنوعی های محبوب مانند Chat GPT ، midjourney ، Dall e و… دارای نسخه پرو بوده و برای استفاده کامل از قابلیت های اون ها نیاز به خرید اکانتشون دارید و میتونید با استفاده از ویزا کارت این کار رو انجام بدید.

خرید اینترنتی
خرید اینترنتی

انواع ویزا کارت

ویزا کارت به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای متفاوتی دارند. برخی از انواع معمول ویزا کارت عبارتند از:

  1. کارت‌های اعتباری (Credit Cards): این کارت‌ها به دارنده اجازه می‌دهند تا به حد مشخصی از پول بدون نیاز به پرداخت فوری دسترسی داشته باشند. معمولاً در این کارت‌ها، شما می‌توانید بدهی خود را در قسط‌ها پرداخت کنید.
  2. کارت‌های خرید هدیه (Gift Cards): این نوع کارت‌ها معمولاً به عنوان هدیه به افراد دیگر داده می‌شوند و می‌توانند به مقدار معینی شارژ شده و در فروشگاه‌ها یا آنلاین استفاده شوند.
  3. کارت‌های پیش‌پرداخت (Prepaid Cards): این کارت‌ها معمولاً پیش از استفاده به مقدار خاصی شارژ می‌شوند و شما می‌توانید تا آن مقدار را خرج کنید. آنها معمولاً بدون لینک به حساب بانکی هستند.
  4. کارت‌های سفر (Travel Cards): این کارت‌ها برای مسافرت‌های خارجی ایده‌آل هستند. آنها معمولاً ارزهای مختلف را پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید در سفرهای خود به راحتی از آنها استفاده کنید.
  5. کارت‌های انحصاری (Exclusive Cards): برخی بانک‌ها و شرکت‌های مالی کارت‌های ویزایی با امتیازات و مزایای انحصاری برای مشتریان خود ارائه می‌دهند که ممکن است شامل تخفیف‌ها، امتیازات بیشتر یا خدمات ویژه باشند.

هر نوع کارت ویزا ممکن است شرایط و مزایای خاص خود را داشته باشد، بنابراین انتخاب نوع کارت ویزایی بستگی به نیازها و استفاده‌های شخصی شما دارد.

خرید اینترنتی
خرید اینترنتی

نحوه دریافت ویزا کارت در ایران

استفاده از ویزا کارت بسیار قابلیت خوبی است اما نحوه دریافت آن در ایران یکم با چالش همراه است. سایت های زیادی در ایران به شما ویزا کارت و مستر کارت ارائه میکنن اما همه این کارت ها دارای موجودی محدودی بوده و یک بار مصرف هستند ، به این معنی که امکان شارژ آنها را ندارید. در این بین سایتی وجود دارد که امکان خرید ارزان ویزا کارت با نام شما و همچنین امکان شارژ آن به صورت نامحدود را برای شما فراهم میکند.

برای دیدن آموزش کامل نحوه دریافت ویزا کارت و مستر کارت در ایران روی این متن کلیک کنید.

آیا از ویزا کارت استفاده بکنیم؟

خرید و دریافت ویزا کارت در ایران یکم زمان گیر هست اما شدنی ، در صورتی که زیاد از سرویس های خارجی استفاده میکنید و نیاز به خرید اشتراک های آنها دارید و نمیخوایید اطلاعاتتون در خطر باشه و یا هزینه اضافه ای به واسطه ها بدید، میتونید ویزا کارت رو خریداری کرده و از شر این مشکلات خلاص بشید. دوست دار شما گیم پوینت

‫8 نظر

  • azad گفت:

    میتونیم با ویزا کارت جم کلش بخریم؟

  • zana گفت:

    سلام به اسم خودمون ساخته میشه؟

  • رها گفت:

    میشه در خارج کشور استفاده کرد؟

  • رضا گفت:

    تشکر بابت توضیحات کامل ، من گرفتم ویزا کارت و عالیه

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *