دانلود کلاچ سیاه مود شده

یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی که طرفداران زیادی بین نوجوانان دارد بازی کلاچ است ، در این بازی شما امکان رانندگی با ماشین های ایرانی را دارید و نقشه بازی به صورت قابل قبولی طراحی شده و دارای محیط های متنوعی است. در ادامه با ما همراه باشید تا کلاچ سیاه مود شده رایگان را به شما معرفی کنیم.

دانلود کلاچ سیاه مود شده رایگان

با کلیک روی دکمه زیر میتوانید وارد صفحه دریافت کلاچ مود شده شوید ، در کلاچ هک شده سکه های شما نامحدود است و میتوانید تمامی ماشین های بازی را خریداری کرده و همه ویژگی های آنها را به صورت دلخواه تغییر دهید و دیگر نیازی به دیدن تبلیغات و انجام فعالیت های بازی نیست.

کلا

بخش چند نفره

بیشتر محبوبیت کلاچ برای بخش چند نفره بازی است که به صورت آنلاین نیست بلکه شما با دوستان نزدیک خود میتوانید به گوشی هم متصل شوید و وارد بازی شوید به این صورت که یکی از دوستانتان هاست میشود و شما با جست و جوی آن میتوانید به او متصل شده و وارد بازی شوید.

نقشه ها

زمانی که وارد بخش تک نفره بازی میشوید ، تنظیماتی جلو شما قرار میگیرد که با توجه به نیاز خود میتوانید شخصی سازی کنید.

تنظیمات شامل : زمان ، ترافیک و آب و هوا است.

در بازی دو نقشه متفاوت وجود دارد که شامل بخش های مختلفی است از جمله تعمیرگاه ، بخش باربری ، پمپ بنزین ، اسکله ، فرودگاه و…

لازم به ذکر است که نقشه بازی از کیفیت و گرافیک خوبی برخوردار نیست.

تنظیمات گیم پلی بازی

شما میتوانید تنظیمات گیم پلی خود را شخصی سازی کنید و با توجه به نیازتون ذخیره کنید .

تنظیمات گیم پلی شامل : صدای محیط ، صدای منو ، کنترلر ، گرافیک و دنده است و اگر پنوماتیک داشته باشید میتوانید در قسمت تنظیمات آنرا تغییر دهید.

باگ در بازی کلاچ

هر چند وقت یک بار باگ های جدیدی از بازی توسط عاشقان بازی گذاشته میشود که با آپدیت های سازنده آن حل میشوند.

کلاچ هک شده

مود الماس و سکه بازی را تیم ما برای شما قرار داده تا بتوانید به راحتی ماشین های گران قیمتی چون لامبور گینی را داخل بازی را آزاد کنید و آزادانه در بازی به گشت و گذار بپردازید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

‫6 نظر

  • سهیل گفت:

    عالی

  • محمد امین گفت:

    ممنون ازتون که آخرین نسخه مود شده رو قرار دادید

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *