آموزش کسب درآمد از یوتیوب

آموزش کسب درآمد از یوتیوب : یوتیوب بزرگترین سرویس برای اشتراک گذاری ویدیو است و دومین وبگاه پرطرفدار جهان بعد از گوگل است. بزرگترین دلیل یوتیوب برای این پیشرفت بزرگ کسب درآمد از آن است به طوری که نسبت به بازدید ویدیو کاربران و تبلیغات درون ویدیو ، برای کاربران خود درآمد دلاری ، یورو و… میدهد و به همین دلیل برای خیلی از افراد این یک شغل اصلی است و آنها بهترین کیفیت ویدیو هارا برای بازدید کننده های خود منتشر میکنند.

youtube.com

کسب درآمد از یوتیوب

بسیاری از کاربران فکر میکنند به دلیل وجود تحریم از طرف شرکت های آمریکایی ایرانی ها نمیتوانند از یوتیوب درآمد کسب کنند که بسیار غلط است زیرا یوتیوب تنها فیلتر شده و مشکلی برای کسب درآمد از طرف ایرانی ها ندارد و بلکه هر روز به یوتیوبر های ایرانی اضافه میشود.

چگونه درآمدمان را از یوتیوب برداشت بزنیم

برای برداشت درآمد از یوتیوب باید حساب Google AdSense داشته باشید و لازمه این کار دادن آدرس دقیق شهر و منطقه شما میباشد که با دو روش میتوانید از این مرحله عبور کنید.

1_یا خارج از کشور باشید و یا به دوستان و آشنایان خود بگویید که یک اکانت با تمام مشخصات برای شما بسازند و ایمیل شمارا به عنوان یکی از مدیران انتخواب کنند.

2_روش بعدی این است که یک سرور مجازی تهیه کنید که مدت زمان طولانی فعال است که از طریق آن یک حساب پی پال راه اندازی کنید و هم اینکه همه فعالیت های یوتیوبی تون رو از طریق آن انجام دهید. البته برای باز کردن حساب هم نیاز به آدرس واقعی یک شخصی دارید که در خارج از کشور زندگی می کند.

برای حل این مشکل میتوانید از شرکت های ثالث کمک بگیرید که همه این کار هارا برای شما انجام خواهند داد و با یه سرچ ساده در اینترنت میتوانید آنهارا پیدا کنید.

dollars
dollars

نحوه محاسبه درآمد

ابتدا باید بدانید که کسب درآمد از یوتیوب دارای شرایطی است.

  1. باید کانال شما به 1000 سابسکرایبر رسیده باشد.
  2. در مجموع 4000 ساعت ویدیو های شما دیده شده باشد.( برای مثال شما دو ویدیو 4 ساعته منتشر میکنید ، اگر 500 نفر کامل ویدیو های شمارا تا آخر نگاه کنند به 4 هزار ساعت تماشای ویدیو میرسید )

نحوه محاسبه درآمد دقیق نیست زیرا به نسبت تبلیغات دیده شده شما آغاز میشود ، برای مثال یک ویدیو ممکن است هزار بازدید بخورد اما تعداد کمی از افراد آنرا تا آخر نگا کنند اما ویدیو دیگری 700 بازدید بخورد و همه کاربران آنرا تا آخر ببینند و کامل تبلیغات برای آنها نشان داده شود ؛ خب در این فرظیه ویدیو دوم بازدید بهتری خورده است . به مراتب درآمد بیشتری داشته.

فعالسازی درآمد از یوتیوب

برای کسب درآمد از یوتیوب باید اجازه نشان دادن تبلیغات آن در ویدیو هایتان را بدهید و از این روش درآمد کسب کنید.

برای این منظور به قسمت تنظیمات کانال یوتیوب خود مراجعه کنید. روی گزینه My Channel کلیک کنید و سپس روی دکمه Customize Channel کلیک کنید.

سپس در صفحه باز شده همانند تصویر زیر روی گزینه View additional features کلیک کنید.

آموزش درآمد از یوتیوب
آموزش درآمد از یوتیوب

در نهایت در صفحه بعدی در قسمت Monetization روی گزینه Enable کلیک کنید. کار تمام است و کسب درآمد برای کانالتان فعال شده است.

آموزش درآمد از یوتیوب
آموزش درآمد از یوتیوب

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *