نرم افزار های معروف ادوبی 2

شرکت ادوبی نرم افزار های زیادی تا به حال منتشر کرده که در اینجا نام آنها و کاربردشان را معرفی میکنیم ، این نرم افزار ها بسیار کاربردی هستند و افراد زیادی از سرتاسر جهان با آنها کار میکنند و حتی زندگیشان روی آن میچرخد ، در این مقاله با گیم پوینت همراه باشید.

برای دیدن قسمت اول این مقاله روی دکمه زیر کلیک کنید.

نرم افزار های معروف ادوبی
نرم افزار های معروف ادوبی

نرم افزار ادوبی InDesign

نرم افزار این دیزاین یک نرم افزار قدرتمند برای پرونده های چاپی از جمله طراحی پوستر ، تراکت ، کتاب ، کتاب الکترونیکی ، مجله ، روزنامه و… است. این نرم افزار تمامی امکانات پیشرفته برای طراحی با بالاترین کیفیت را داراست و با استفاده از آن میتوان در کمترین زمان هر نوع پوستری را طراحی کرد.

InDesign
InDesign

Lightroom

یک نرم افزار قوی برای عکاسان ، با استفاده از این نرم افزار میتوانید هر عکس خامی را وارد نرم افزار کرده و آنرا ویرایش کنید ، این نرم افزار بسیار قدرتمند است و قادر به تغییر هر نوع عکسی با هر فرمتی و با بهترین کیفیت است.

Lightroom
Lightroom

Audition

یک نرم افزار کامل برای انواع ویرایش روی صدا ، با استفاده از این نرم افزار میتوانید روی هر صدایی انواع تغییرات مانند کاهش نویز صدا، ویرایش و حذف قسمتی از صدا، کار با چند صدا، میکس و ادیت و… را انجام دهید.

Audition
Audition

نرم افزار ادوبی animate

یک نرم افزار انیمیشن سازی قوی و کامل که ممکن است نام آنرا با فلش به یاد بیاورید که به انیمیت تغییر پیدا کرده است. با اسن نرم افزار میتوانید روی تک تک فریم های انیمیشن خود کار کنید و روی آنها نیز صدا گذاری انجام دهید.

animate
animate

این بود از نرم افزار های معروف ادوبی قسمت دوم ، نظرات خودتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *