آموزش تغییر ریجن استیم

آموزش تغییر ریجن استیم : استیم یک پلت فرم فروش بازی‌های دیجیتال و سرویس اجرای بازی‌ها به صورت چند نفره(multiplayer) است ، با بیش‌ترین تعداد بازی منتشر شده و دارای بیشترین تخفیف ها در تعداد بازی هاست و محبوب ترین پلفترم برای اجرای بازی ها به شمار میرود.

استیم یکی از محبوب ترین پلتفرم های بازی های دیجیتال است که دارای رکورد های بسیاری برای بازی ها است و تقریبا هر سال چندین رکورد بیشترین پلیر ها یا بیشترین زمان بازی ها را در خود ثبت کرده است ، تنها رکورد هایی که در استیم ثبت شده محبوبیت آنرا افزایش نداده بلکه رابط کاربری ساده ، امکانات زیاد و تخفیف های همیشگی توانسته محبوبیت این بازی را افزایش بده.

آموزش تغییر ریجن استیم
آموزش تغییر ریجن استیم

برخی از بازی ها ممکن است در زمان انتشار توسط کشور های مختلف فیلتر شوند و یا خود بازی ها به کشور موردنظر سرویسی ارائه ندهند ، در این صورت ممکن است برای شما چنین چیزی اتفاق بیافتد که شما با آیپی ایران در پلتفرم استیم ثبت نام کرده اید و میخواهید بازی فیلتر شده ای مانند GTA V را دانلود کنید اما در قسمت جست و جو استیم هرچقدر بازی را سرچ میکنید به نتیجه ای نمیرسید ، در این موقع باید ریجن استیم شما به ریجن بازی موردنظر تغییر یابد.

همچنین برای خرید بازی ها میتوانید از گیفت کارت استفاده کنید که در صورتی که ریجن استیم شما با ریجن گیفت کارت یکی نباشد ممکن است اکانت استیم شما شارژ نشده و نتوانید این کار را به صورت صحیح انجام دهید.

در ادامه با آموزش تغییر ریجن استیم همراه باشید.

Steam
Steam

آموزش تغییر ریجن استیم

  • ابتدا برای تغییر ریجن استیم باید آی پی شما با آی پی کشور موردنظر یکی شود به این منظور باید فیلتر شکن خود را به کشور موردنظر متصل کنید ، برای مثال آرژانتین.
  • سپس نرم افزار استیم را باز کرده و در آن لاگ این کنید.
  • نرم افزار باز میشود در سمت چپ بالا بر روی گزینه Steam کلیک کرده و روی Setting  کلیک کنید.
  • سپس روی Veiw Account Details در سمت راست بالای تصویر کیلک کنید.
  • مانند عکس زیر در پایین صفحه سمت راست روی Update Store Country کلیک کنید.
  • سپس در این قسمت میتوانید با کلیک روی گزینه Please select your country of residence کشور مد نظر خود را انتخواب کرده و ریجن خود را تغییر دهید.
steam deck
steam deck

چند نکته قبل از تغییر ریجن

برای تغییر ریجن باید ابتدا با فیلترشکن به کشورموردنظر متصل شوید.

برای مثال : شما قصد دارید کشور اکانت استیم خود را روی انگلیس (United Kingdom) ذخیره کنید برای این منظور ابتدا باید آی پی خود را روی United Kingdom قرار دهید سپس با اکانت استیم تان لاگین شوید تا کشور مورد نظرتان در لیست کشویی ظاهر شود. تنها در این صورت میتوانید ریجن اکانت استیم خود را تغییر دهید.

برای مثال برای تغییر ریجن استیم خود به انگلیس ، ابتدا در فیلتر شکن خود این کشور را با نام United Kingdom انتخاب کرده سپس مراحل تغییر ریجن را انجام دهید.

region
Region

این بود از آموزش تغییر ریجن اکانت استیم ، لطفا نظراتتون رو برامون در پایین صفحه بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *